عضو هیات مدیره باشگاه تیم فوتبال سردار بوکان گفت: «محمد علوی »بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و سرمربی سابق تیم کارون اروند خرمشهر و استقلال خوزستان به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.
کد خبر: ۷۵۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 03 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سعید شوکتی اظهار کرد: با کناره گیری «داریوش هرمزی» سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سردار بوکان از سمت خود پس از رایزنی‌های صورت گرفته با مسؤولان باشگاه، سرمربی جدید این تیم معرفی شد و قرار است که در روزهای آتی برای عقد قرارداد به بوکان سفر کند.

وی ادامه داد: علوی در چند روز آینده برای عقد قرارداد و معرفی رسمی به هواداران سردار، به بوکان سفر می‌کند و نیز در نشستی خبری با اصحاب رسانه به بیان برنامه‌های آتی خود در این تیم می‌پردازد.

شوکتی که رئیس هیأت فوتبال بوکان را نیز بر عهده دارد، گفت: محمد علوی سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، پرسپولیس، پاس همدان، ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز را نیز دارد، در فصل قبل در بازی‌های پایان لیگ برتر به عنوان سرمربی استقلال خوزستان نیز انتخاب شد و همچنین با تیم کارون خرمشهر از لیگ ۲ به لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم سردار بوکان که امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ را تجربه می‌کند در فصل گذشته در گروه الف این رقابت‌ها با تیم‌های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه بود.

تیم فوتبال سردار، در فصل پیش با نتایج ضعیف خود نتوانست خواسته‌های هواداران خود را برآورده سازد و در جایگاه هشتم گروه خود ایستاد.

این تیم یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال در شمال غرب ایران بوده و در سال ۱۳۷۹ در شهر بوکان بنیان‌گذاری شده‌ است و هم اکنون تنها نماینده آذربایجان غربی در لیگ دسته دوم کشور محسوب می‌شود.

پیروز قربانی برای فصل‌های ۹۵ تا ۹۷ سرمربی‌گری این تیم را برعهده داشت که در ۲۹ مهر ۹۷ به دلیل نتایج بدست آمده، استعفا داد؛ پس از وی داوود سیدعباسی در ۶ آبان ۱۳۹۷ سرمربی‌گیری این تیم فوتبال را برعهده گرفت و در ۱۸ دی ماه استعفا داد و سرانجام هدایت تیم سردار به داریوش هرمزی از ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۷ به عنوان سرمربی واگذار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار