مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راه حماسه بصیرتی ملت ایران در نهم دی ۸۸ امروز نیز ادامه دارد و امت اسلامی همواره نشان داده که در حمایت از ولایت ثابت قدم است
کد خبر: ۸۰۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 24 December 2019

نتیجه تصویری برای حجت الاسلام صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی"

حجت الاسلام صفر قربانپور در آستانه فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی اظهار داشت: همگان می‌دانند که وقایع سال ۸۸ با هدف فتنه انگیزی علیه نظام اسلامی شکل گرفت. در آن شرایط مقاومت مردم و بصیرت و آگاهی آنان در مقابل فتنه، این توطئه را خنثی کرد.


وی ادامه داد: حماسه نهم دی ماه ۸۸ خط بطلانی بر فتنه انگیزی‌های دشمن و تجلی بصیرت امت اسلامی بود و در شرایط کنونی نیز برخورداری از این بصیرت ضرورت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: امت اسلامی ایران در رقم زدن حماسه نهم دی بسیار تأثیرگذار بودند، زیرا با بصیرت و هوشیاری پا به میدان گذاشتند و به معرکه‌های آشوبگران خاتمه داده و حمایت خود را از نظام اسلامی نشان دادند.

قربانپور بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی قدرت مقابله سخت و رو در رو با نظام را ندارند و به همین علت تلاش می‌کنند از روش‌های دیگر و به صورت نرم دسیسه چینی کنند، بنابراین در چنین شرایطی هوشیاری مردم و مسئولان از اهمیت بسیار برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: هوشیاری آحاد مردم، نظام اسلامی را در برابر این فتنه‌ها ایمن می‌کند، چرا که دشمن همواره در پی وارد کردن صدمه به نظام است.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی و تداوم توطئه‌های دشمن، حماسه بصیرتی روز نهم دی باید در اذهان برجسته سازی شود و بصیرت افزایی مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن بیان اینکه حماسه ۹ دی هشداری قاطع از سوی ملت انقلابی و ولایتمدار به دشمنان نظام اسلامی بود، ادامه داد: در سال‌های پس از حماسه ۹ دی ۸۸ نیز، حضور گسترده و وحدت مردم ایران در راهپیمایی‌ها و مراسمات نهم دی ماه به دشمنان انقلاب نشان داده که آبرویی در نظر امت اسلامی ندارند و ملت پشتیبان ولایت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار