آیت الله صادق آملی لاریجانی در پیامی از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ 27 June 2020
 
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع، آیت الله آملی لاریجانی در این پیام ضمن تاکید و حمایت از برخورد با فساد آورده است: از الطاف پدرانه جناب عالی، خالصانه و خاضعانه تشکر میکنم و از خداوند متعال دوام عمر و توفیق و تسدید آن بزرگوار را خواستارم.

متن نامه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به محضر مقام معظم رهبری به این شرح است:



بسمه تعالی
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته
بعد التحیه و السلام، از بیانات
حکیمانه و الطاف کریمانه حضرت مستطاب عالی نسبت به این حقیر، صمیمانه تشکر میکنم.
برخورد با فساد چه در درون قوه قضاییه و چه در بیرون آن، از راهبرد‌های اساسی نظام از ابتدای تاسیس تا کنون بوده است و گواه آن تاکیداتی است که جنابعالی در زمان‌های مختلف بر این امر نموده اید.
اینجانب در هر دو دوره قبلی قوه قضاییه، به همراه مسوولان عالی قضایی و رؤسای دادگستری‌ها و دادستان ها، این راهبرد اساسی مورد تاکید رهبری نظام را، با قاطعیت تمام دنبال کرده ایم. متاسفانه همه کسانی که از قاطعیت دستگاه قضایی و تصمیمات انقلابی آن در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ضربه خورده بودند، گویی به یکباره فضایی برای انتقام یافتند ودر این مسیر ظلم وهتک بسیار کردند که نیازی به انعکاس آن‌ها نیست، ان الله یدافع عن الذین آمنوا؛ و ان الله مع الصابرین.
اینجانب قبلاً گفته ام و یکبار دیگر به محضر جناب عالی عرض می‌کنم که هیچگاه از هیچ فرد فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد. کلامی از بنده را مستند قرارداده اند که هیچ دلالتی بر خلاف آنچه گفته ام ندارد. اگر اتهامی به کسی متوجه است، دستگاه قضایی باید با معیار‌های قانونی و شرعی بدان رسیدگی کند، این وظیفه دستگاه قضایی و حق عمومی است.
در پایان مجددا از الطاف پدرانه جناب عالی، خالصانه و خاضعانه تشکر میکنم و از خداوند متعال دوام عمر و توفیق و تسدید آن بزرگوار را خواستارم. والسلام علیکم و رحمة الله.
صادق آملی لاریجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار