استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی گفت: "جهش تولید" راهبرد اصلی نجات کشور در شرایط کنونی است که باید مورد توجه بخش‌های مختلف قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ 30 June 2020

 به گزارش تابناک تبریز،  محمدرضاپورمحمدی در دیدار با مدیران تشکل‌های غیردولتی بخش‌های صنعتی و تولیدی در استان به مناسبت روز ملی صنعت و معدن، گفت: بسیاری از موفقیت‌های استان در بخش های مختلف اقتصادی، مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی تولیدکنندگان، کارآفرینان، سیستم بانکی و نظام توزیع است.

وی ادامه داد: در سایه هماهنگی بسیار خوب بخش های مختلف مرتبط با صنعت و تولید، شاهد کمترین مشکلات در این حوزه و همت جمعی برای رفع مشکلات موجود هستیم.

پورمحمدی با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی غرب برضد جمهوری اسلامی ایران، گفت: ضربه به اقتصاد کشور، اصلی ترین برنامه دشمنان است که باید در این شرایط حساس، همدلی و وحدت برای مقابله با سیاست های خصمانه دشمنان افزایش یابد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: استقلال و آزادی، هزینه بردار است و بدون شک این برهه حساس را نیز با سربلندی و قدرت، پشت سر خواهیم گذاشت.

پورمحمدی گفت: کسانی که در این شرایط حساس بر طبل تفرقه می کوبند، خیرخواه کشور نیستند و مطمئنا به اهداف خود دست نخواهند یافت.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی در طول سالیان متمادی از گذشته درخشان خود فاصله گرفته، افزود: همه با هم باید برای بازگرداندن استان به جایگاه واقعی خود و همچنین تبدیل سرمایه های منجمد به سرمایه های مولد تلاش کنیم.

امین زاده، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، ژائله، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و تعدادی دیگر از مدیران واحدهای تولیدی و مدیران عامل بانک ها نیز در این دیدار به بیان نظرات و دیدگاه های خود در ارتباط با موضوعات مختلف صنعتی و تولیدی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار