سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من برای همه تیم‌ها احترام قائلم اما چرا بازیکنان استقلال همه استوری گذاشتند که کرونا نداریم؟
کد خبر: ۸۷۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ 08 July 2020

ساکت الهامی در گفت وگو با فارس، درباره اینکه نقل قولی از او منتشر شده مبنی بر اینکه به دلیل برابر نبودن تعداد بازی‌ها نمی‌خواهد مقابل استقلال بازی کنند، اظهار داشت: من فکر می‌کنم صحبت‌هایم بد منتقل شده است. اتفاقاً دلم می‌خواهد شنبه بازی برگزار شود. باشگاه بلیت پرواز به تهران را گرفته و هتل هم رزرو کرده‌ایم.

وی افزود: صحبتی که می‌ خواهم مطرح کنم هیچ ربطی به تیم‌ها و یا کنایه به شخص خاصی نیست، استقلال، فولاد و همه اعضای این دو تیم و تیم‌های دیگر برای من قابل احترام هستند و تقابلی با آنها ندارم، اما روی صحبتم با سازمان لیگ است. موقعی که باشگاه تراکتور و آقای زنوزی مرتب اعلام می‌کردند که بازی‌ها برگزار نشود هیچ کس توجهی نکرد و اگر دقت کرده باشید اکنون دیگر آقای زنوزی صحبت نمی‌کند، او دیگر این شرایط را رها کرده چون خیلی‌ها پست او را خالی کردند.

الهامی افزود: از دو ماه قبل مرتب اعلام کرد که حتی اگر بازی‌ها برگزار شود مجبور می‌شوید آن را تعطیل کنید، در واقع او جلوتر از دیگران این روزها را می‌دیدید و حالا انتظار ما از سازمان لیگ این است که پای تصمیمش بایستد.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: هیچ کس به اندازه باشگاه ما از این شرایط کرونایی ضرر نکرد، ما هم بازیکن کرونایی داشتیم و هم مصدوم. تعداد بازیکنان خارج رفته ما که موفق نشدند به موقع بازگردند و یا اصلاً برگردند از باشگاه‌های دیگر بیشتر است. با وجود همه این شرایط، ما را مجبور کردند که بازی‌ها را شروع کنیم. بعد از 9 برد و با وجود این شرایط سختی که در تمرینات تیمم بود، مقابل نساجی قرار گرفتیم و متأسفانه بازی را واگذار کردیم.

وی تصریح کرد: بعد از باخت مقابل نساجی، هواداران تیم فقط من را به صلابه نکشیدند، البته آنها حق دارند بابت باخت تیم‌شان ناراحت باشند. بعد از سه ماه تعطیلی لیگ، توقع برد داشتند، اما آنها نمی‌دانند که تیم من تحت چه شرایطی تمرینات خود را برگزار می‌کرد. مقابل نساجی به زور بازیکنان را به یازده نفر رساندم. در تمرینات چهار به چهار کار می‌کردند. چطور آن زمان که ما گفتیم که شرایط تراکتور مناسب نیست کسی به فریاد ما نرسید و سازمان لیگ ما را مجبور کرد که حتی شده با جوانان بازی کنیم ولی حالا چرا صحبت از لغو بازی ما با استقلال است؟

سرمربی سرخپوشان تبریزی تأکید کرد: من در لیست بازیکنانی که در تیم استقلال می‌گویند کرونا گرفته‌اند، نام افرادی را می‌بینم که اصلا در لیست این تیم نیستند یا کمتر بازی می‌کنند. آن بازیکنی که به صورت رسمی در قرنطینه است ووریا غفوری است. یا صحبت از کرونای شجاعیان است، اگر مگر او در لیست استقلال است؟ اکثر بازیکنان این تیم در این چند روز در اینستاگرام خود استوری گذاشتندکرونا نداریم .من خواهش می‌کنم آن بازیکن استقلال که کرونا دارد خودش اعلام کند.

الهامی خاطرنشان کرد: ما اهل جار و جنجال نیستیم و با وجود شرایط بسیار بدی که قبل از بازی با نساجی داشتیم، مقابل این تیم قرار گرفتیم و بسیار هم تحت فشار رفتم، ولی حالا چرا باید بازی تیمم در آستانه لغو شدن باشد؟ شاید در این بازی هم ببازم، اما اکنون که بازیکنانم در تمرین هستند دلم می‌خواهد که بازی برگزار شود.

وی با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی که سازمان لیگ به آن تأکید می‌کند، گفت: سازمان لیگ طوری از پروتکل‌های بهداشتی می‌گوید که انگار این پروتکل‌ها چیست؟ همه خانواده‌ها دیگر می‌دانند پروتکل بهداشتی بر پایه سه محور است، یک؛ فاصله‌گذاری، دو؛ شستن دست‌ها و سوم؛ ماسک زدن. سازمان لیگ به جای تأکید بر این پروتکل بهداشتی باید قانون بگذار و طبق قانون، تیم‌ها را بسنجد. شما مطمئن باشید با این شرایطی که به وجود آمده، از این پس میزان تعداد کرونایی‌های هر تیم به آمادگی و یا مصدومیت‌های هر تیم بستگی دارد.

الهامی تصریح کرد: این داستان هفته گذشته واقعاً عجیب است. چطور ممکن است در بازی سپاهان پرسپولیس، سازمان لیگ نتیجه بازی را به نفع پرسپولیس اعلام کرد و گفت چون داور در زمین بازی حاضر شده و پرسپولیس هم آماده بازی بوده، در نتیجه، نتیجه بازی صفر بر صفر اعلام می‌شود. اما درست، در هفته گذشته دو داور برای دو دیدار به میدان رفتند و تیم‌های نساجی و پارس جنوبی هم برای دیدار با فولاد و استقلال به میدان رفتند، اما صحبت از سه بر صفر شدن نیست.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: چطور صحبت از راستی‌آزمایی می‌کنند. این نامش راستی آزمایی نیست بله زورآزمایی است. فدراسیون و سازمان لیگ این روزها از سی باشگاه‌ها تحت فشار هستند و هر کس که زورش بیشتر باشد، حرفش به کرسی می‌نشیند. ما در بدترین شرایط تیم مان را آماده کردیم و حالا هم می‌خواهیم بازی کنیم. من هم می‌دانم این روزها در کشورمان وضعیت کرونا مناسب نیست و تنها باشگاهی بودیم که به جد نمی‌خواستیم بازی‌ها برگزار شود. حالا چرا سازمان لیگ می‌خواهد بازی‌ها را لغو کند؟ اگر به خاطر کرونا به دنبال لغو بازی هستند باید همه مسابقات را تعطیل کنند.

الهامی با انتقاد به اینکه یکی از بازیکنان فولاد با وجود داشتن کرونا به میدان رفته، گفت: من در خبرها و پیگیری‌هایی که کرده‌ام متوجه شده‌ام که حسن بیگ‌سعید با وجود داشتن کرونا در مقابل استقلال به میدان رفته است. چطور وقتی بازیکنان ما کرونایی شدند 14 روز آنها را به قرنطینه فرستادیم؟ سازمان لیگ باید حواسش به این مسائل باشد. من امروز در تمرین تیمم شرکت می‌کنم و می‌خواهم تیمم را براساس بازی با استقلال تمرین دهم، ولی متأسفانه در سازمان لیگ هیچ کس جوابگوی ما نیست. هفته آینده با سپاهان بازی داریم و اصلا برنامه تمرینی تیم خود را نمی‌دانیم. من با همه احترامی که برای همه تیم‌ها و هوادارانشان قائل هستم باید بگویم که هواداران تراکتور هم می‌خواهند که ما حق تیم‌مان را بگیریم و اینطور نیست که یک باشگاه مدعی باشد چون هواداران پرشماری دارند حرفشان حق‌تر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار