با توجه مصدومان و چند کرونایی ، این احتمال وجود دارد که شیخ دیاباته باوجود ناآمادگی برای بازی با تراکتور از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرد. او در تبریز دو بار دروازه تراکتور را باز کرده بود و یکی دو فرصت را هم برای هت تریک ازدست داد.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ 10 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، با توجه به مصدومیت شدید و خانه نشینی ارسلان مطهری، استقلال در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه است، اما بازگشت شیخ دیاباته بهترین خبر ممکن برای فرهاد مجیدی بود هرچند دیاباته هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده است.

به هر حال مجیدی می‌تواند از زوج معروف دیاباته و قائدی بار دیگر در ترکیب استقلال استفاده کند. البته آبی‌پوشان باید حداقل در آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی با تراکتور وضعیت بازیکنان را بررسی کنند و در این شرایط، کادرفنی حساسیت بیشتری بر روی میزان آمادگی دیاباته دارند.

با توجه به کمبود بازیکن در استقلال احتمال بازی کردن دیاباته مقابل تراکتور زیاد است. این مهاجم اهل مالی در دیدار رفت دو تیم و در تبریز سه گل به تراکتور زد و هت‌تریک کرد تا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود و حضورش در دیدار برگشت، برای آبی‌‎های پایتخت اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار