رئیس هیئت داوران جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآن از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹ 06 September 2015
به گزارش تابناک تبریز محمدامین تقوی ، با اشاره به اتمام فرآیند داوری آثار ارسالی به‌سومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآن، اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه 18 شهریور ماه از ساعت 18 با حضور معاون قرآنی وزیر ارشاد و همچنین رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد در مجتمع فرهنگی و سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره 3000 وبلاگ از سراسر کشور ثبت نام کردند، افزود: شرکت کنندگان در شش بخش اصلی تبلیغی، علمی و پژوهشی، آموزش، اطلاع‌رسانی، هنری و بخش ویژه با موضوع انسان از منظر قرآن کریم و وبلاگ مراکز و موسسات فرهنگی قرآنی آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند.

رئیس هیئت داوران سومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآن، گفت: داوران جشنواره از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مدرسین حوزه‌های علمیه انتخاب شده بودند که مراحل میانی و پایانی انتخاب آثار به صورت تخصصی با حضور یک داور برای هر بخش از جشنواره صورت گرفت.

تقوی افزود: نفرات اول تا پنجم به ترتیب، 14 میلیون، 12 میلیون، 10 میلیون،‌ هفت میلیون، پنج میلیون و سه میلیون ریال جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

وی از تجلیل فعالان قرآنی استان در اختتامیه این جشنواره نیز خبر داد و افزود: فعالان برجسته و پیشکسوت استان بابت سال‌ها فعالیت قرآنی در زمینه‌های مختلف، تجلیل می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :