معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:
-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان،گفت: توجه ویژه به سلامت سالمندان و پیشگیری از ابتلای این قشر به کرونا صورت بگیرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 15 December 2020

خدابخش مرادی نافچی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی و مدیریت کنترل اپیدمی کرونا سالمندان درمحل استانداری زنجان، گفت: برای تامین سلامتی سالمندان از بیماری کرونا تمام دستگاه‌های مربوطه مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند.

وی اظهار کرد: قرار نیست با برگزاری چنین جلساتی مسائل روز اول تکرار شود و باید برای ساماندهی سالمندان دستورالعمل‌ها اعلام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: وظایف دستگاه اجرایی متولی امر و جامعه هدف تحت پوشش مشخص شده است.

نافچی تاکید کرد: مدیران عضو ستاد در حوزه حمایتی برای سالمندان بی بضاعت بسته‌های لازم را تامین کنند و برای اجرایی کردن این مهم کمیته‌ها و ساختارهای آن مشخص شده و هماهنگی برای پیشبرد برنامه شتاب بگیرد.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های متولی امر به صورت هفتگی با معرفی نماینده تام الاختیار خود اقدامات را برای تحقق طرح ارائه کنند، گفت: موارد مهم به صورت مستمر پیگیری و رصد شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، ابراز داشت: با تهیه فرمتی مدیران عضو این ستاد به طور مستمر گزارش هفتگی و ماهیانه در خصوص فعالیت‌های انجام گرفته را در حوزه سالمندان ارائه دهند.

نافچی با بیان اینکه توجه ویژه به سلامت سالمندان و پیشگیری از ابتلای این قشر به کرونا صورت بگیرد، تصریح کرد: مشکلات سالمندان مطرح شده نیز پس از بررسی برطرف شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای ساماندهی سالمندان جداسازی و اقدامات لازم برای پیشگیری از ابتلا و فوت ناشی از این بیماری است، افزود: مدیران پیش از این وظایف معمول اداری خود را در این زمینه انجام می‌دادند ولی امروز در این شرایط کرونایی باید تقویت شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، تصریح کرد: جلسه طی هفته آینده هم برگزار خواهد شد و هر مدیر عضو سامانه طراحی شده و اطلاعات سالمندان گروه هدف خود را وارد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار