کد خبر: ۹۴۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 06 March 2021

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: طی جلسه‌ای با معاون عمرانی وزارت کشور مقرر شد اقدامات لازم جهت تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری انجام شده و در فاز اول بخشی از این عزیزان و در فاز دوم بخش دیگر تبدیل وضعیت شوند.

علیرضا منادی با اشاره به وضعیت کارکنان پیمانی شهرداری تبریز افزود: امروز در محل وزارت کشور با حضور دکتر دبیری رییس شورای اسلامی شهر، دکتر شهین باهر شهردار تبریز، موحدنیا کارشناس ارشد شهرداری و آقایان مقصود احمدخانلو، حسن بخشی و داود شکرنژاد سه نفر از اعضای شورای اسلامی کار شهرداری تبریز و جمالی‌نژاد رئیس سازمان شهرداری‌های کشور جلسه ای در دفتر معاون عمرانی وزارت کشور در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شریف شهرداری داشتیم که خوشبختانه نتایج نسبتا خوبی به دست امد.

.

وی ادامه داد: مقرر شد حداکثر مساعدت‌ها در جهت تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری انجام شود که در فاز اول بخشی از این عزیزان و در فاز دوم بخش دیگر تبدیل وضعیت شوند.

منادی تصریح کرد: در قانون بودجه قانونی به تصویب رسانده‌ایم که شهرداری‌ها را مکلف کرد تا سه ماه آینده آیین‌نامه جذب کارکنان شریف شهرداری و تبدیل وضعیت آنها را وزارت کشور تدوین کرده و به تصویب برساند تا همه این عزیزان تبدیل وضعیت شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :