معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از نمایش 11 فیلم کوتاه از فیلمسازان برجسته استان با موضوع دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 24 September 2015

به گزارش تابناک تبریز ، 'علی محرمی' گفت: فیلم های 'پله دوم' به کارگردانی 'قربانعلی طاهرفر' و 'نادر ساعی ور'، 'آبی آفتاب' به کارگردانی 'حسن نجفی'، 'از نخلستان تا خیابان' به کارگردانی 'سالار حیدرنژاد'، 'پوتین' به کارگردانی 'ساناز مددی' ، 'تیر حرمله' به کارگردانی 'ناصر بهنام'، 'چیزی بالاتر از عشق'، 'خانه دوست کجاست' به کارگردانی 'زهره بیاد'، 'خیبرشکنان' به کارگردانی 'محمود فیضی'، 'دریا' به کارگردانی 'اسماعیل رضایی'، 'ماه و مه' به کارگردانی 'شفیقه زمانی'و 'کل' به کارگردانی 'سعید الف زاده' هفتم مهرماه اکران می شوند.

وی افزود: فیلم های یاد شده از ساعت 16 تا 20 در محل سالن سینما تک مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز واقع در اول سربالایی ولیعصر (عج) اکران می شوند.

محرمی گفت: فیلم های ذکر شده با تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان دفتر تبریز تولید شده اند.

یادآور می شود نمایش و نقد و بررسی فیلم های کوتاه و مستند با موضوع دفاع مقدس توسط انجمن سینمای جوانان ایران دفتر تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می شود .

**برپایی نمایشگاه عکس

همچنین نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس در تبریز برپا شد.

براساس این گزارش، در نمایشگاه عکس 34 قطعه عکس با موضوع دفاع مقدس از عکاسان برجسته کشور به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه با هدف تبیین دلاورمردی های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با زبان گویای هنر و در راس آن تصویر برپا شده است.

نمایشگاه یاد شده از سی و یکم شهریور آغاز شده و تا هفتم مهر در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برای بازدید علاقمندان برپاست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :