با پیشنهاد زعفرانچی، طرح "مرحمت" در روز کودک کلید خورد
زعفرانچی: مطالعاتی در زمینه کودک و نوجوان و اماکن و مجموعه‌های کودک‌محور در دنیا داشته و تلاش می‌کنیم بخشی از آن را در قالب طرح مرحمت بومی‌سازی‌ کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 03 October 2021

سیدکاظم زعفرانچی‌لر عصر روز گذشته در جلسه ای که با محوریت طرح پیشنهادی وی با عنوان طرح مرحمت برگزار شد، اظهار کرد: مسجد کودکان، پارک کودکان، سینمای کودکان، تماشاخانه کودک، شهربازی معلولان و پارک تخیلی کودکان گرایش‌های مختلفی است که در کشورهای دنیا به آنها پرداخته شده و می‌توانیم در تبریز این موارد را مناسب‌سازی و بسترسازی کنیم.

وی افزود: با همکاری و همراهی شهردار تبریز قدم خوبی در این راه برداشته و از شورای ششم شهر در تاریخ تبریز به یادگار خواهد ماند.
او تصریح کرد: دغدغه اکثر اعضای شورای شهر بحث کودک و نوجوان است و علاوه بر آن یکی از مهم‌ترین نیازها و اولویت‌های شهرمان بحث کودک و نوجوان است و باید حرکت بزرگی در این حوزه آغاز شود.

این استاد جامعه‌شناسي دانشگاه گفت:
بخاطر اینکه به این امر مهم برسیم طرحی را بنام "مرحمت" ایجاد کرده ایم، "مرحمت"، کوچکترین شهید لشگر ۳۱ عاشورا بود.

زعفرانچی‌لر خاطرنشان کرد: در سطح تبریز از افرادی که در حوزه‌های مختلف کودک و نوجوان فعال هستند، دعوت به عمل آمد تا رایزنی برای تشکیل اتاق فکر کودک و نوجوان تحت عنوان شهید مرحمت بالازاده انجام گیرد.
وی اضافه کرد: از نهادهای دیگری که در حوزه کودک فعالیت‌هایی دارند ، همچون کانون پرورش فکری کودکان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی نیز خواستاریم در این راه همراهی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :