معاون سازمان بهزیستی:
معاون سازمان بهزیستی اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور دارای نزدیک به هفت میلیون نفر مددجو است که از این تعداد به ۲ میلیون نفر مستمری معیشتی پرداخت می شود و پنج میلیون نفر باقیمانده مددجویان که از دههک یک و دو هستند مسمتری دریافت نمی کنند.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 25 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سیدمرتضی حسینی در آیین معارفه مدیر کل جدید ایلام اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف و برنامه های سازمان بهزیستی کشور، ابتدا پرداخت مستمری ماهانه به مددجویان و سپس پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مجموعه است.

وی گفت:هزیستی دارای وظایف متعدد و طیف وسیعی از مخاطبان است اما با این وجود متولی اصلی برخی معضلات اجتماعی چون خودکشی نیست اما تلاش ها و اقدامات سازمان بهزیستی برای کاهش این معضل اجتماعی قابل توجه، مطالبه گرانه و ارزشمند است.

حسینی بیان داشت: بهزیستی نیازمند مشارکت های مردمی و خیرین است و  البته باید با استفاده از فناوری های نوین، نوع مشارکت ها نیز هوشمندانه باشد.

وی گفت:بهزیستی به تنهایی قادر به رفع یا کاهش مشکلات اجتماعی نیست و این سازمان به همکاری همه دستگاه ها و مسوولان نیاز جدی دارد.

حسینی ادامه داد: شاید در ظاهر رقم اعتبارات سازمان بهزیستی کلان باشد، اما با وجود طیف گسترده جامعه هدف و تنوع خدمات رسانی ها و همچنین تزریق قطره چکانی، اعتبارات جوابگو نیست.

وی تصریح کرد:  با وجود کمبود منابع مالی سعی سازمان اولویت بهزیستی پرداخت مستمری به پنج میلیون نفر باقیمانده و سپس افراد پشت نوبت فاقد هرگونه دریافت مستمری است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار