رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان تجهیزات مخابراتی و قطعات خودرو به ارزش 60 میلیارد ریال خبر در تبریز داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴ 17 January 2023

به گزارش تابناک تبریز، ابراهیم محمودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول پرونده سرقت تجهیزات مخابراتی در تبریز با توجه به حساسیت، موضوع رسیدگی و کشف در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران با بررسی صحنه‌های جرم و انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی تعداد دو نفر از سارقان را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه هر ۲ متهم دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری بودند، گفت: در این رابطه سه نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر و با تحقیقات انجام یافته، متهمان به ۴۵ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی و ۱۵ فقره سرقت قطعات خودرو معترف که ارزش مالی اموال مسروقه مکشوفه  ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تکمیل پرونده هر ۵ نفر متهم جهت رسیدگی قضایی به دادسرای تبریز معرفی و با قرار تامین قانونی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به پیشگیری وضعی و خودمراقبتی که دو مؤلفه مهم برای کاهش جرائم و امنیت پایدار است، از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدماتی درخواست کرد که با تجهیز اماکن و تاسیسات شرکتی به تجهیزات ایمنی فرصت اقدام مجرمانه را از مجرمان سلب و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :