شهردار تبریز گفت: به علت تاخیر در ارایه طرح ساماندهی صفه جنوبی مقبره الشعرا توسط مشاور تا یک ماه آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ 29 April 2023

به گزارش تابناک تبریز، یعقوب هوشیار صبح امروز در حاشیه بازدید از مقبره الشعرا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تأکیدات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز و دستور عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی، شهرداری تبریز اقدام به ساماندهی مقبره‌الشعرا کرده و عملیات اجرایی این پروژه فرهنگی در دو صفه جنوب و شمال را پیش‌ برده است.  

وی افزود: صفه شمالی پروژه فرهنگی تاریخی مقبره‌الشعرا به مساحت ۸۵۰۰ مترمربع و ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه‌ شهریور سال گذشته طبق وعده ای که با نصب تابلو روز شمار داده بودیم به بهره‌برداری رسید و صفه جنوبی نیز با ۴۰۰ میلیارد هزینه در دست اجرا است.

هوشیار اضافه کرد: بر اساس طرح جدید که تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد، علاوه بر محدوده مجموعه مقبره‌الشعرا، محیط پیرامون آن نیز برای استفاه شهروندان عزیز سنگفرش خواهد شد.  

شهردار تبریز ضمن عذرخواهی از تأخیر پیش‌آمده در اجرای این پروژه نیز گفت: مطابق وعده قبلی این پروژه باید ۹ اردیبهشت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسید که تغییر در ارائه طرح توسط مشاور، موجب تأخیر یک‌ماهه در بهره‌برداری از پروژه مقبره‌الشعرا شد و از این بابت از تمام شهروندان به‌خصوص دوستداران استاد شهریار عذرخواهی می‌کنیم.  

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز  پروژه‌های نیمه‌تمام سال‌های گذشته را مطابق روزشمار نصب‌شده تکمیل و به بهره‌برداری رسانده و این پروژه نیز تا یک ماه آینده باید توسط سازمان عمران شهرداری اجرا و به بهره‌برداری رسد.

هوشیار با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی باید طبق وعده ای که به شهروندان با نصب تابلو روزشمار داده می‌شود به بهره برداری رسد، گفت: مردم به مجموعه شهرداری پس از نصب روز شمار پروژه ها وافتتاح آنها در موقع مقرر اعتماد کرده اند و این رویه باید تداوم داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار