سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از وقوع چهار حادثه رانندگی امروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۲۰ نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ 11 August 2023

به گزارش تابناک تبریز، وحید شادی نیا روز جمعه با بیان اینکه کارشناسان اورژانس استان امروز چهار حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی امداد رسانی کردند، اظهار کرد: هر چهار مورد حادثه واژگونی بوده است.
وی با بیان اینکه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: واژگونی در یک کیلومتری وایگان به سمت سه راهی آینالو در خداآفرین پنج مصدوم شامل ۲ زن ۲۵ و ۳۰ سال به همراه ۳ دختربچه ۵،پنج و سه ساله برجای گذاشت که توسط کارشناسان اورژانس با ۲ آمبولانس به بیمارستان امام خمینی کلیبر منتقل شد.
شادی نیا در ادامه تصریح کرد:
واژگونی پرشیا در شهر مرند،روبروی پارک دانشجو چهار نفر شامل ۲ زن ۱۷ و ۲۳ ساله و ۲ مرد ۲۲ و ۲۱ ساله مصدوم شده که توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان کوه کمری مرند انتقال داده شد.
واژگونی سمند در محور گویجه بل اهر به تبریز نیز چهار مصدوم یک مرد ۳۶ ساله و یک زن ۳۰ ساله و نیز ۲ پسر بچه سه و پنج ساله بودند و در واژگونی پژو ۲۰۶ صندوق دار در جاده مرند به جلفا نیز ۶ نفر مصدوم گزارش شده است.

شادی نیا بیان داشت: برای پیشگیری از وقوع این حوادث تلخ تنها راهکار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :