کد خبر: ۱۱۵۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱ 07 March 2024

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر در سیستان و بلوچستان، همه روستاها برق دارند. چند روستا فقط در بحث آبرسانی مشکل دارند که در حال رفع مشکل هستیم.

محمد کرمی امروز در بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان افزود: همه راه‌ها بازگشایی شده‌است اما اقداماتی را باید در حوزه زیر ساخت‌های جاده‌ای انجام دهیم.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز با اعلام اینکه امدادرسانی و توزیع اقلام ضروری به آسیب دیدگان از سیل ادامه دارد، اظهار کرد: با توجه به کاهش دما وسایل گرمایشی شامل پتو، والور و بخاری برقی بین آسیب دیدگان از سیل توزیع و دیگر مایحتاج ضروری شامل مواد غذایی گرم و بسته بندی شده، نان و آرد، چادرهای امدادی، نایلون، موکت، فانوس روشنایی، ست های بهداشتی و آب معدنی نیز به طور پیوسته بین سیل زدگان در حال توزیع است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: ساخت بندها و اجرای عملیات‌های آبخیزداری در مناطق سیل خیز سبب ذخیره بیش از ۲۷۷ میلیون مترمکعب آب حاصل از بارندگی سیل آسای اخیر شد که از این میزان حدود ۱۹۰ میلیون متر مکعب آب در حوزه‌های ساحلی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار