معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز به داوطلبان شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ که در این حوزه آزمون می‌دهد، توصیه‌هایی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ 24 April 2024

تابناک خوزستان: رحیم پیغان اظهارکرد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح و عصر روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود و رعایت نکاتی از سوی داوطلبان برای حضور در محل آزمون الزامی است.

وی افزود: سرویس‌های آمد و رفت برای جابه‌جایی داوطبان از در شمالی دانشگاه به حوزه‌های برگزاری آزمون فراهم است و توصیه می‌شود داوطلبان از آوردن خودروی شخصی خودداری کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: همراه داشتن هر گونه وسیله الکترونیک از جمله موبایل، ماشین حساب، تبلت، لپ‌تاپ و... در روز برگزاری آزمون ممنوع است و ورود به حوزه‌ها تنها با همراه داشتن کارت صادر شده عکس‌دار و کارت ملی امکان‌پذیر است و همراه داشتن کارت ملی نیز الزامی است.

وی بیان کرد: در اصلی ورود به حوزه دانشگاه (در شمالی)، در آزمون نوبت صبح رأس ساعت ۷:۳۰ و در نوبت بعد ا زظهر رأس ساعت ۱۴ بسته خواهد شد. درهای حوزه‌های فرعی (دانشکده‌ها) در نوبت صبح رأس ساعت ۷:۴۲ و در نوبت بعد ازظهر نیز رأس ساعت ۱۴:۱۲ بسته خواهد شد.

پیغان با بیان اینکه باجه رفع نقص از روز چهارشنبه در دانشگاه شهید چمران اهواز فعال است، گفت: فضای استقرار و استراحت برای همراهان داوطلبان در مقابل در شمالی دانشگاه شهید چمران اهواز فراهم است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار