فرماندار ویژه دهلران؛
فرماندار ویژه دهلران گفت : ۲۵ میلیارد ریال اعتبار به حوزه ورزش و جوانان این شهرستان در سال جاری اخصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۶۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴ 12 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ صادقی در آیین تجلیل از روسا و نایب رئیس هیئت های ورزشی در دهلران بیان داشت : دولت در عرصه ورزش، ساخت سالن‌ها و چمن‌های مصنوعی در این شهرستان اقدامات بسیار خوبی داشته است.

وی افزود :  امروز در دورترین روستاهای این شهرستان، شاهد احداث سالن و زمین چمن مصنوعی هستیم که مورد استفاده ورزشکاران قرار می‌گیرد.

صادقی ادامه داد : امروز در دورترین روستاهای این شهرستان، شاهد احداث سالن و زمین چمن مصنوعی هستیم که مورد استفاده ورزشکاران قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد : این میزان سرمایه‌گذاری در دهلران با کل سرمایه‌گذاری در استان برابری می‌کند اما این شهرستان بر اساس ظرفیت‌های و داشته‌هایی که دارد، نیازمند توجه و تخصیص اعتبارات بیشتر برای تکمیل پروژه هاست.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به به پروژه‌های آبرسانی به روستاهای این شهرستان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و وزارت نیرو، تصریح کرد: نظام و دولت به این شهرستان به واسطه ظرفیت‌های خاص آن، توجه ویژه دارد.

صادقی  به واگذاری پنج هزار قطعه زمین در قالب نهضت ملی مسکن به مردم این شهرستان برای ساخت واحد مسکونی اشاره و گفت: این کار نقش مهمی در کاهش قیمت مسکن و اجاره‌ بها در شهرستان خواهد داشت./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار