رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تشکیل شرکت بهره‌برداری مترو، از ضروریات پروژه قطار شهری بوده و نقش مهمی در تسریع برنامه‌‌های این پروژه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 11 November 2015
به گزارش تابناک تبریز  ، دکتر شهرام دبیری در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت‌ بهره‌برداری قطار شهری تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز، با توجه به ساختار مستقلی که دارد،  باید از هم‌اکنون برنامه‌های خاص خود را در حوزه‌های تخصصی خدمت‌رسانی به شهروندان مطالعه و طراحی کند.
وی به روند همدل مدیریت استانی و شهری برای پیگیری پروژه مترو اشاره و خاطرنشان کرد: افتتاح فاز نخستی خط یک، در واقع  محصول همین همکاری و همدلی بود؛ بنابراین ادامه پروژه نیز با توجه به بودجه‌های تزریق‌شده، به شرط حفظ و توسعه هماهنگی‌ها قابل حصول است.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان این که ارتقای خدمات کیفی مترو، باید محور فعالیت‌های شرکت بهره‌برداری مترو باشد،  مسئولیت پیشین داوود بهرا در شهرداری منطقه یک را موفق ارزیابی و اظهار امیدواری کرد تجارب وی، به تسریع خدمات مترو بینجامد.
گفتنی است در این مراسم با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی شهر تبریز، داوود بهرا به عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز معرفی شده و رسما فعالیت خود را آغاز کرد. بهرا پیش از این شهردار منطقه یک تبریز بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :