با هدف نظارت بر روند اجرای طرح‌های عمرانی تبریز صورت گرفت؛
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی عصر پنج‌شنبه از طرح احداث تقاطع غیرهمسطح گلپارک در خیابان توانیر تبریز به صورت سرزده بازدید و از تلاش های کارگران و مجریان طرح قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۶۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 09 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،محمدصادق پور مهدی هدف از این بازدید سرزده را نظارت بر روند اجرای طرح های عمرانی استان و تبریز و تقدیر و تشکر از تلاشگران عرصه سازندگی و عمران و آبادانی این کلان شهر عنوان کرد.

وی با بیان این که فعالان صنعت برق استان و تبریز بدون قطع کردن جریان برق و ایجاد هر گونه اختلال احتمالی در برق رسانی به شهروندان تبریزی، در اقدامی ابتکاری نسبت به جابه جایی تیرهای برق فشار قوی در مسیر اجرای طرح زیرگذر گلپارک اقدام کرده اند، این گونه اقدامات را شایسته قدردانی دانست.
پورمهدی با اشاره به عزم جدی مدیریت ارشد استان برای تسریع در روند اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای آذربایجان شرقی و کلان شهر تبریز از اهتمام ویژه شهرداری تبریز برای اجرای شبانه روزی طرح زیرگذر گلپارک تشکر کرد.
وی افزود: بدون شک هم افزایی نهادهای مختلف در حوزه عمران و آبادی می تواند به زیبایی مضاعف چهره شهرستان های آذربایجان شرقی منجر شود.
طرح احداث تقاطع غیر همسطح (زیرگذر) گلپارک با در نظر گرفتن کلیه مطالعات اجرائی وانتخاب مشاور وامکان سنجی طرح وبا توجه به نیاز منطقه ای در سطح حوزۀ منطقه یک به تصویب رسید و با اقداماتی از قبیل برچیدن وجابجائی فضای سبز ، تاسیسات برقی وآب وفاضلاب شهری در منطقه گلپارک آغاز شد.
طرح زیرگذر گلپارک با بهره گیری از تکنولوژی روز و مدرن ومهندسان متخصص در حوزه عمرانی شهری با مساحتی به طول رمپ شمالی 300 متر و رمپ جنوبی 200 متری در دست اجراست و آخرین مراحل ساخت خود را می گذرارند.
با بهره برداری از این طرح ضمن تسهیل ترافیک در خیابان توانیر، از ایجاد هر گونه گره ترافیکی در مسیر این خیابان به سمت اتوبان پاسداران و بالعکس جلوگیری می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار