معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش سن ازدواج در بین جوانان، گفت: رواج روابط خارج از چارچوب ازدواج بین دختران و پسران و به وجود آمدن پدیده‌هایی مانند ازدواج سفید برای جامعه ما فاجعه است و مورد قبول هیچ کس نیست.
کد خبر: ۲۲۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 14 May 2016
به گزارش تابناک تبریز،معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش سن ازدواج در بین جوانان، گفت: رواج روابط خارج از چارچوب ازدواج بین دختران و پسران و به وجود آمدن پدیده‌هایی مانند ازدواج سفید برای جامعه ما فاجعه است و مورد قبول هیچ کس نیست.

دکتر سعید شبستری در همایش بررسی راهبردهای ازدواج سالم، آسان و پایدار جوانان، با ابراز نگرانی از رواج ارتباطات نامشروع بین جوانان، افزود: زمانی حتی ارتباط حداقلی بین دختر و پسر ناپسند بود اما امروز شاهد روابط آزاد برخی از جوانان هستیم که حرمت‌ها را از بین برده و تمایل به ازدواج را کاهش داده است.

وی گفت: متاسفانه سبک زندگی خانواده‌ها تغییر یافته و بنیان خانواده در جامعه آسیب‌پذیر شده است، گفت: بسیاری از سریال‌های به اصطلاح خانوادگی که از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود در واقع برای فروپاشی بنیان خانواده‌ها ساخته شده و به صورت ناخودآگاه بر ذهن خانواده‌ها اثر می‌گذارند.

شبستری اضافه کرد: برنامه‌های ماهواره‌ای در پوشش فیلم و سریال، روابط نامشروع را توجیه‌پذیر جلوه می‌دهند و خانواده‌ها باید نسبت به این خطرات آگاه باشند.

معاون استاندار آذربایحان شرقی، بلوغ زودرس را دیگر چالش پیش روی جامعه دانست و گفت: دسترسی بی‌قید و شرط کودکان و نوجوانان به شبکه‌های مجازی باعث بسیاری از تهدیدات شده است و خانواده‌ها با آگاهی نسبت به پیامدهای استفاده از این ‌شبکه‌ها، مراقب کودکان خود باشند تا شاهد مشکلات اجتماعی در آینده نباشیم.

شبستری، معضل اعتیاد را نیز یادآور شد و گفت: اعتیاد بانوان بنیان‌های خانواده را تهدید می‌کند و باید تلاش کنیم با برنامه‌های پیشگیرانه خانواده‌ها را در مقابل اعتیاد مصون سازیم.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
مقصر اصلی کیست زمانی مردم برای تماشای فیلمهای صدا وسرما یک روز میخکوب میشدند اما حال با چند سال دیدن مداوم ماهواره ذائقه آنان تغییر کرده و شاید فقط یک برنامه مانند دورهمی مردم را به تلویزیون ایران ترغیب میکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
اصل مهم و اولی تر امر ازدواج است مگر صد سال به قبل مردم اصلا شناسنامه ای داشتند تنها رضایت اصل است که در هر ازدواج برقرار باید باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
واقعيت را بايد پذيرفت. فاجعه رياكاري و كتمان حقايق است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
فاجعه؟؟وقتی دوطرف راضی هستند دیگه بمن و شما چه ارتباط داره؟من راضی تو راضی...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
من راضی تو راضی دیگر چه صیغه ایست ؟ازدواج باید درچارچوب شرع وبا اطلاع ورضایت خانواده باشد.شاید طرف مقابل که راضیه زن دارای شوره است آن وقت چه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :