شعر خوانی عضو تازه آزادشده در صحن شورا
حضرتی با یاد آوری دستگیری اش و جریانات اخیر گفت:سو تفاهمی به وجود آمده بود که درگیر مسایلی اخیر شده بودم که انشالله با بررسی دقیق و عادلانه نهادهای ذی ربط و نظارتی رفع اتهام شوم .
کد خبر: ۲۵۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 26 June 2016
به گزارش تابناک تبریز، خانم اکرم حضرتی عضو شورای شهر تبریز که اخیرا از زندان آزاد شده است در جلسه شورای شهر تبریز حضور یافته بود سخنان  خود را با آیه زیر شروع کرد:

وَإِن يَمْسَسْكَ ٱللَّهُ بِضُرٍّ فَلَا كَاشِفَ لَهُۥٓ إِلَّا هُوَ ۖ وَإِن يُرِدْكَ بِخَيْرٍۢ فَلَا رَآدَّ لِفَضْلِهِۦ ۚ يُصِيبُ بِهِۦ مَن يَشَآءُ مِنْ عِبَادِهِۦ ۚ وَهُوَ ٱلْغَفُورُ ٱلرَّحِيمُ .

<اگر خداوند، (برای امتحان یا کیفر گناه،) زیانی به تو رساند، هیچ کس جز او آن را برطرف نمی‌سازد؛ و اگر اراده خیری برای تو کند، هیچ کس مانع فضل او نخواهد شد! آنرا به هر کس از بندگانش بخواهد می‌رساند؛ و او غفور و رحیم است!»

حضرتی با یاد آوری دستگیری اش و جریانات اخیر گفت:سو تفاهمی به  وجود آمده بود که درگیر مسایلی اخیر شده بودم که انشالله با بررسی دقیق و عادلانه نهادهای ذی ربط و نظارتی رفع اتهام شوم .

حضرتی گفت:از تمامی مراجع قضایی و قانونی از جهت رسیدگی  به مسایل شورا و شهرداری تشکر دارم و امیدوار هستم آخر این مسایل ختم به خیر شود.

وی با تشکر از تمامی کسانی که همواره پیگر حال و احوال اش در زمانی که دستگیر اش بودند ،گفت:درست است که اتفاقات نا خوشایند ولی از جهتی یک امتحان الهی برای افراد است  که انشالله این امر نیز خیر خواهد بود.

خانم اکرم حضرتی با تشکر ویژه از داداستان تبریز و دیگر مسولین قضایی به علت دلجویی و رسیدگی به مسایل و دفاعیات ادامه داد و سخنان خود را با اشعاری از پروین اعتصامی پایان داد.


هر بلایی کز تو آید رحمتی است

هر که را فقری دهی آن دولتی است

تو بسی زاندیشه برتر بوده ای

هر چه فرمان است خود فرموده ای

زان به تاریکی گذاری بنده را

تا ببیند آن رخ تابنده را
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :