عضو شورای شهر تبریز:
اولین جلسه مردادی شورای شهر تبریز امروز با سخنرانی حاج آقا اسوتچی ادامه یافت.
کد خبر: ۲۶۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 24 July 2016
اولین جلسه مردادی شورای شهر تبریز امروز با سخنرانی حاج آقا اسوتچی ادامه یافت.

به گزارش تابناک تبریز،محمد حسن اسوتچی دومین ناطق پیش از دستور این جلسه شورا با انتقاد از ریاست شورای چهارم تبریز آغاز کرد و گفت:در نطق پیش از دستور آخر نام یکی از شهدای گرانقدر را نام برده ام ولی چون  با شهدا نزیسته ام  از تمامی خانواده های شهدا عذر خواهی می کنم.

اسوتچی خطاب به دبیری گفت:جناب رئیس اذعان داشته اند جواب نامه های اسوتچی را نداده ام و به نوعی میخواهند منت بر سر من بگذارند ولی من از ایشان می خواهم منت بر گذاشته و پاسخ  نامه های مرا بدهند.

وی خطاب به دبیری گفت:وقتی در شورای سوم سودای ریاست داشتید در آن زمان دوستانتان که بر سر ریاست توافق نکردند و افراد طیف مقابل به شما رای دادند . چند ماه پیش به در خواست فرماندار تبریز نامه ها را به ایشان فرستادم تا به ریاست شورا  ارسال کند ولی از این راه نیز  جواب نگرفتم.

عضو شورای شهر تبریز با کنایه به دبیری ادامه داد:بس است هر چقدر با رحمت ملوکانه رفتار کرده اید لطفا پاسخ نامه ها را بدهید .

وی با اشاره به ماجرای شکایت شهردار سابق از خودش  با کنایه گفت:می توانید از شهردار سابق نحوه‌ی شکایت را جویا شوید  و هر کاری خواستید می توانید بکنید ولی در ذلت شورای به هیچ وجه سهیم نخواهم شد.

وقتی نامه هایی که توسط ریاست شورا امضا گردیده ولی به نتیجه نرسیده است.

 بایستی این مشکلات حل شود و قبول نمی کنم با ذلت در این صندلی بشینم.

اسوتچی در مورد انتشار فیش توسط شهردار تبریز اذعان داشت :شفاف سازی از بهترین کارهاست شهرداری تبریز نیز بر این مبنا، فیش خود را منتشر کرد و از ریاست شورا می خواهیم آنها نیز شفاف سازی کرده و بفرمایند چه دارند؟

وی بااشاره به نامه هایش در مورد تبدیل وضعیت کارگران گفت:نامه  نوشتیم و پیچ و خم این تبدیل وضعیت را جویا شدیم ولی برخی ها توپ را به زمین فرمانداری انداختند ولی از طرف دیگر  چگونه  چند هزار  نفر را به آسانی تبدیل وضعیت کردید؟؟

اینگونه کارها در دنیا موجود ساری و جاری است ولی از شورای اسلامی اینچنین انتظاری نداریم.
تبدیل وضعیت کارکنان تنها به شورا و شهرداری مربوط است.

وی در مورد اهمیت بدهی و پرداخت دیون گفت:مناطق شهرداری تبریز اعلام کرده اند  به اشخاص حقیقی در حدود 44 میلیارد تومان بدهی دارد و شرکت ها نیز ۳۲ میلیارد بدهی دارد.
اگر ریاست شورا و شهرداری تبریز در حالی که از فیوضات شب قدر و حکمت های نهج البلاغه حرف میزنند ولی متاسفانه بدهی مردم هنوز مانده است.
چگونه است برای اردو تیم ماشین سازی شهرداری تبریز در تفلیس پول دارید ولی برای پرداخت بدهی های مردم پول ندارید؟؟


برای کاشت ۹۰ هزار اصله درخت پول داریم ولی برای پرداخت بدهی چرا نداریم؟
اسوتچی با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب به شهردار تهران در زمان تصدی کرباسچی اشاره کرد و گفت:رهبری فرمودند حتی نباید یک مورد حق وحقوق مردم نماند و گرنه ساخت اتوبان وظیفه ذاتی شهردار است.
اسوتچی با اشاره به اهمیت پرداخت دیون در مکتب امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب افزود:امام و رهبری به پرداخت بدهی ، رد دیون  و حق الناس توجه زیادی می کنند.

دوستان اگر تقلید کرده اند به فتوا های و رسالات عملیه رفتار کرده و بدهی مردم را پرداخت کنید.
کد خبرنگار:1505
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
خدارو شکر معدود,مردانى از جنس مردم در شورا هستند هنوز...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :