رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی از کشف 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک توزیع کننده در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۲۶۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 28 July 2016
قاسم دهقانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ورود محموله مواد مخدر از سایر استان‌ها به تبریز پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات پلیسی متهم را در حال حمل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

دهقانی افزود: در بازرسی از خودرو متهم 40 کیلو‌گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه متهم برای ادامه تحقیقات به مرجع قضایی معرفی شد، از عموم مردم خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات خود را در رابطه با خرید و فروش مواد مخدر در استان با شماره تلفن‌های 110 و 2184214 به پلیس گزارش دهند.

*ناکامی سارق خودرو با هوشیاری پلیس در تبریز   

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز نیز از ناکامی سارق حرفه‌ای خودرو و دستگیری وی هنگام سرقت توسط ماموران کلانتری 18 شهرک امام‌(ره) خبر داد.

فرهنگ نوروزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در منطقه‌ای از تبریز، بررسی موضوع و شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ویژه ماموران کلانتری 18 شهرک امام‌(ره) قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران این کلانتری هنگام گشت‌زنی متوجه حرکات مشکوک فردی در اطراف یک دستگاه خودروی سواری شدند و با نزدیک شدن و بررسی بیشتر مشاهده کردند که او در حال سرقت خودرو مذکور است.

نوروزی با بیان اینکه ماموران با سرعت عمل و هوشیاری موفق شدند بلافاصله متهم را دستگیر کنند، اضافه کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه سرقت بود، اما در بازجویی‌های تخصصی و با مشاهده شواهد و مدارک، به دو فقره سرقت  لوازم خودرو دیگر نیز اعتراف کرد که لوازم سرقتی پس از بازرسی محل اختفای وی، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی و بررسی تخصصی تحویل پلیس آگاهی استان شد، افزود: سارق خودروهایی که اکثراً فاقد تجهیزات ایمنی و دزدگیر بودند را در محل‌های کم تردد شناسایی و اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو و محتویات آن‌ها می‌کرد.

وی در پایان ضمن تاکید بر نقش موثر همکاری و مشارکت مردمی در پیشگیری و کشف جرایم به ویژه سرقت از آنان خواست: از طریق سامانه 110 همواره یار و یاور پلیس در اجرای ماموریت‌ها باشند./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :