معاون استاندار آذربایجان شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اختلاف در جامعه خواست دشمنان است، افزود: باید وحدت و صمیمیت در بین مردم و دولت تقویت شود.
کد خبر: ۲۸۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 29 August 2016
دکتر سعید شبستری در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش خسروشاه از توابع شهرستان تبریز، این پروژه‌ها را نمونه ای از خدمات انجام شده به مردم عنوان کرد و گفت: شعار دولت، اعتدال، تدبیر و امید و خدمت بی منت به مردم بوده و در این راه گام برمی دارد.

وی، با بیان اینکه 80 درصد از طرح های افتتاح شده در کل استان، در روستاها اجرا شده است، گفت: در دولت فعلی، مسئولان و مدیران دستگاه های اجرائی، خدمت بی منت به مردم به ویژه مناطق محروم را سرلوحه وظایف خود قرار دادند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اظهارداشت: جایگاه استان در دولت گذشته، تنزل پیدا کرده بود که با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، به شاخصه های بهتری در زمینه اقتصاد رسیده ایم.

شبستری، افزود: دولت با وجود تنگدستی و بدهی های قبلی، طرح تحول سلامت همگانی را اجرائی کرد و بالاترین سرمایه گذاری خارجی بعد از برجام نیز در آذربایجان شرقی انجام شد و در مباحث اقتصادی نیز این استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور انتخاب شده است.

گفتنی است به مناسبت هفته دولت با حضور معاون سیاسی وامنیتی استاندار آذربایجان شرقی پروژه های عمرانی روستائی و شهری بخش خسروشاه افتتاح شد.

این پروژه ها شامل جدول گذاری، زیرسازی، آسفالت، ایجادفضای سبز، مسیرگشائی و روشنایی معابر 6 روستای شیخ حسن، آخولا، بارانلو، لاهیجان، اسفهلان و اسبس بخش خسروشاه می باشند که با اعتبار 63 میلیارد و719 میلیون  تومان به بهره برداری رسیدند.

همچنین پروژه های آسفالت ریزی خیابان امام، جدول گذاری میدان الغدیر، تلویزیون شهری، سر درب گلزار شهدا، ساماندهی وروردی شهر و آسفالت معابر شهر خسروشاه با اعتبار 32 میلیارد ريال به بهره برداری رسیدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :