هرچند مقوله آگاه سازی مساله ای بسیار عمیق و پیچیده است که نیازمند توان بسیار بالای علمی و تئوریک دارد اما بنظر نمی رسد تشخیص مصادیق اشاعه فحشاء و آگاه سازی در خصوص مسائل اخلاقی چندان سخت باشد.
کد خبر: ۳۱۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 27 October 2016
چند وقتی از سخنان  رحیم پور ازغدی نمی گذرد که گفت برخی رسانه ها بی سوادند.یکی از مصادیق این بی سوادی را می توان عدم آشنایی با روشهای جذب مخاطب دانست.
 
هرچند مقوله آگاه سازی مساله ای بسیار عمیق و پیچیده است که نیازمند توان بسیار بالای علمی  و تئوریک دارد اما بنظر نمی رسد تشخیص مصادیق اشاعه فحشاء و آگاه سازی در خصوص مسائل اخلاقی چندان سخت باشد.
 
در متنی که در یکی از گزارشهای یک سایت در تبریز آوره شده است ریزترین نکات دوست یابی برای منظورهای پورنوگرافیک یا همان انحرافات جنسی تشریح می گردد.
 
هرچند ذکر برخی از جملات این گزارش فاقد هرگونه توجیه اخلاقی است اما برای تصور فضای آن نوشته فقط یک جمله آن گزارش کفایت می کند.
 
((خوب گلم یه جلسه میای پیش خودم یه سری تکنیکا رو یاد میدم بعدش دختریتم سرجاش می مونه))
 
به نظر می رسد این سایت برای جذب مخاطب این کار را کرده است و یا اینکه برای آشنایی اهل دغدغه و درد و دوستداران نظام این نحوه انعکاس واقعیت را انتخاب نموده است ، غافل از اینکه رسانه ها فارغ از عملکرد رسمی خود واجد نوعی آموزش ضمنی و یا اصلاحا پنهان نیز هستند.
 
آیا با دستمال کثیف می توان شیشیه را پاک کرد
قطعا ادبیات رسانه های  بایستی ادبیات فاخر باشد نه اینکه در اثنای گزارش شاهد کلماتی سخیف و مبتذل مانند این جمله باشیم((آهان خوب پس گلم، مهم اینه که پایه ای....دوس داری دختر بمونی یا دختریت بره از دفعه های بعدی راحت بشی؟!))
فارغ از این ادبیات سخیف و طرح گفتگوهای بی مورد به مساله سیاه نمائی علیه نظام میرسیم. واقع مطلب این است که نویسندگان محترم هرچند با نیت خالصانه و برای دلسوزی برای انقلاب قلم فرسائی کرده اند اما اگر همین مطالب را یک سایت اصلاح طلب نوشته بود قطعا دچار مشکلات عدیده ای می گردید.
 
این گزارش درخاتمه می گوید:
 
  ((زمانی که نگاهی به لیست بلند بالای سنی خاله ها می نگریم سن دختران از سیزده ساله گرفته تا خانم های متاهل پنجاه و نه ساله؛ معادلات اخلاقی، اجتماعی، عاطفی و ....ذهن مان را به هم می زند و مدام از خود می پرسیم ایراد کار کجاست که فضا بدین گونه پیش رفته است))
 
 
 
خاطرنشان می سازد خبرنگار تابناک تبریز در مرکز شهر با این نحوه اشاعه فحشا که از طریق شماره تلفن بر روی زمین انجام میگرد مواجه گردیده و مشاهدات خود را در عکس های ذیل مستند نموده است. از این رو لازم است نهاد های امنیتی با ورود جدی به این قضیه مانع از اشاعه این فرهنگ غلط که مخالفت با آمیزه های دینی است گردد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :