رئیس شورای اسلامی استان در گفتگو با تابناک تبریز؛
تابناک تبریز در یک سال عمر باقی مانده شورای شهر سراغ اعضای شورای شهر می رود تا از سه سال متن و حاشیه شورای شهر پرده بردارد. دکترا صغرعابدزاده عضو شورای شهر تبریزو رئیس شورای استان است، در مقابل خبرنگار تابناک تبریز پاسخگوی سوالات می شود.این گفتگو تقدیم می شود.
کد خبر: ۳۵۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴ 14 January 2017
تابناک تبریز در یک سال عمر باقی مانده شورای شهر سراغ اعضای شورای شهر می رود تا از سه سال متن و حاشیه شورای شهر پرده بردارد. دکترا صغرعابدزاده عضو شورای شهر تبریزو رئیس شورای استان است، در مقابل خبرنگار تابناک تبریز پاسخگوی سوالات می شود.این گفتگو تقدیم می شود.

تابناک تبریز؛وضعیت شهر را چگونه ارزیابی می کنید؟
 
شهر تمثیلی از یک چمن است که به هر اندازه به آن بها داده شود به همان اندازه زیباتر می شود و در مرحله اول باید تلاش شود تا ازوضع موجود عقب نرویم؛ شهرتبریز پیشرفت خوبی دارد ولی ایده آل نیست.

تابناک تبریز؛نظرتان راجب شهردار تبریز چیست؟

بودجه های شهرداری به صورت خودگردان است واز مردم گرفته شده برای شهرخرج می شود لذا رکود اقتصادی و رکود درساخت ساز مسکن نیز کاهش درآمدهای شهرداری را در پی دارد؛با این وجود تلاش شهردار و همکاری های مردم در پرداخت ها سبب شده است تاشهرداری علاوه بر پرداخت حقوق پرسنل شهرداری که دراصل فرزندان زحمت کش این جامعه هستند،عملیات عمرانی پروژه های قابل توجهی از جمله تقاطع های غیر هم سطح وبیمارستان ها را انجام داده است.

تابناک تبریز؛به چه علت به شهردار شدن آقای نجفی رای دادید؟

در روز انتخاب شهردار در مقابل افراد مطروحه ،باتوجه به سوابقی که از نجفی سراغ داشتیم وبرنامه‌ای که ارائه کرد،به عنوان مناسب ترین فرد برای تصدی این مقام رای دادیم.

تابناک تبریز؛ به نظر شما دلیل انتخاب مجدد آقای دبیری به منصب ریاست شورای شهر چیست؟

دبیری یک چهره علمی ودانشگاهی است،بنده نیز برای حفظ انسجام شورا نظر به ابقای دبیری دادم.

تابناک تبریز؛فساد اخیر شورا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

فساداخیرشورا یک موضوع تلخ است و دراین خصوص مراجع قضایی به وظیفه خود عمل کردند ومنتظر رأی نهایی هستیم؛این اتفاقات مردم رارنجیده خاطر کرده وباید معذرت خواهی کنیم.

تابناک تبریز؛انتخابات آتی راچطور پیش بینی می‌کنید؟

انتخابات موضوع پیچیده است،تصمیمات شورای شهربیشتر داخل شهراست وحزب گرایی تاثیر چندانی نخواهد داشت.

تابناک تبریز؛برای تبریز2018 چه پیشنهاد هایی دارید؟

2018یک فرصت طلایی برای شهرتبریز است درعین حال بایدتلاش شود که این نگین درخشان دربین شهرهای اسلامی وحتی غیراسلامی از ابعاد مختلف مورد توجه قرارگیرد.

تبریز 2018برای کل ایران است وباید همه مسئولان استانی وکشوری ونمایندگان برای حفظ آبروی شهر و کشور درمقابل خیل عظیم گردشگران خارجی،تمهیدات و امکانات لازم را اتخاذ کنند.

تابناک تبریز؛طرح جامع تهیه شده برای تبریز را چگونه ارزیابی می کنید؟

طرح جامع،طرحی برای15سال آتی شهراست وچه به لحاظ کمی وکیفی وچه به لحاظ اقتصادی وسیاسی درنظر گرفته شده است،طرح جامع نوشته شده درعین داشتن محاسن،معایبی هم دارد که پس ازجمع بندی تغییرات وراه حل های شورای شهرتبریز جهت لحاظ درطرح ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :