ساعی در نشست با آخوندی بیان کرد:
در حالی که نمایندگان استان در حال اجرائی نمودن گام های عملی برای استیضاح وزیر بی کفایت راه ومسکن شهرسازی هستند ، زهرا ساعی نماینده تبریز به دیدار وزیر راه شتافت.
کد خبر: ۳۷۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 14 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، حسب گزارش رسانه ها با اعلام خبر وصول طرح استیضاح آخوندی در هیئت رییسه مجلس تلاش های شبانه روزی  این وزیر برای بقای چند روزه میز وزارتش وارد مرحله جدیدی شده است.
استدلال عمده موافقان استیضاح این است که نباید اجازه داد  داستان تلخ بی کفایتی ها با بی مسئولیتی ها گره بخورد. هرچند وزیر راه ، چند هفته بعد از حادثه قطار تبریز مشهد  حتی افتخار حضور در کمیسون عمران مجلس را هم نمی داد اما با مشاهده جدیت نمایندگان و نیز عدم اقناع افکار عمومی بابت توضیحات نامبرده از چرائی بی کفایتی دستگاه متبوع وی ، 24 بهمن ماه در کمیسون عمران حاضر شده و به  طرح توضیحاتی بی فایده و تکراری پرداخت . این توضیحات تا حدی سخیف بود که  نمایندگان تبریز و ارومیه  جلسه را ترک نمودند.
 
وزیر راه که به هنگام تصدی سمت وزارت مسکن مهر را طرحی مزخرف نامیده بود ، طرح مسکن اجتماعی را جایگزین مسکن مهر اعلام نمود . اما با گذشت 4 سال از صدارت نامبره حتی یک مورد از این نوع مسکن به کسی تحویل داده نشده است.
آخوندی که صرفا بواسطه رابطه فامیلی با ناطق نوری پله های ترقی را سریعا طی نموده است گرایشات فکری لیبرالی دارد و بارها در دفاع از لیبرالیسم ، سخنرانی های مهیجی داشته است.
 
در حالی که فشارها بر وزیر راه همچنان هم از سوی نمایندگان و هم از سوی افکار عمومی رو به تزاید است ، حضور نمایندگان تبریز در نشست هایی با حضور وزیر مذکور برخلاف مصالح استانی قلمداد می شود . نتیجه این نوع دیدارها امیدواری مسئولین دولتی بر تداوم مسئولیت ناپذیری شان در برابر بی کفایتی های دستگاه متبوع شان خواهد بود.
 
ساعی در این نشست با انتقاد شدید از طرح مسکن مهر گفت :
عدم وجود برنامه ريزي مناسب در اجراي مسكن مهر آن را به باتلاقي براي حوزه اقتصادي كشور تبديل كرده چرا كه حداقل هاي اوليه نياز مردم براي سكونت در آن ها نيز رعايت نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :