رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی خبر داد
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از متلاشی شدن باند سه نفره سارقان لوازم داخل خودرو و کشف 447 فقره سرقت در تبريز خبر داد.
کد خبر: ۳۹۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 28 March 2017
به گزارش تابناک تبریز از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، صابر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت داخل خودرو در شهر تبریز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل چند اکیپ عملیاتی و انجام تحقیقات گسترده، مأموران با استفاده از شیوه های پلیسی ،سارق حرفه ای را حین سرقت دستگیر کردند.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد، تصریح کرد: وی در بازجویی های تکمیلی و مواجهه با ادله پلیس، به 420 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو،20 فقره سرقت اماکن خصوصی، دو فقره سرقت مغازه و پنج فقره سرقت خودرو با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد.

عباس‌زاده با اشاره به دستگیری همدستان سارق ، افزود: در بازرسی از منزل همدستانش ، تعدادی لپ تاپ و قطعات داخل خودرو اعم از ضبط ، باطری خودرو ،مقادیر زیادی  مدارک ، ابزار آلات  لاستیک خودرو ، مقادیری وجه نقد و طلاجات کشف، که ارزش  تقریبی اموال مسروقه به بیش از چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در ادامه به دستگیری دو نفر مالخر نیز اشاره کرد و گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی در آسیب شناسی جرایم صورت گرفته توسط سارقان دستگیر شده،اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی و وجود مالخر را عامل اصلی سرقت ها دانست و تاکید کرد: شهروندان باید در راستای پیشگیری از سرقت به هشدارها و توصیه های پلیس توجه کرده و در صورت امکان برای پارک خودروها از پارکینگ استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :