امام جمعه تبريز در ديدار با اعضاي منتخب دوره پنجم شوراي اسلامي شهر تبریز:
نماينده ولي فقيه در آذربابحان‌شرقي بر لزوم خدمت رساني گسترده بر مردم تاكيد كرد و گفت: بايد اولويت اول اعضاي شوراي خدمت‌رساني به مردم باشد.
کد خبر: ۴۳۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵ 08 June 2017
 حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم بعد از ظهر امروز در دیدار با در دیدار با اعضای منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر تبریز با تبریک انتخاب اعضای شورای پنجم از سوی مردم اظهار داشت: ما  برای این انتخاب و قبول مسوولیت‌ها باید، تبریک توفیق خدمت بیشتر برای این عزیزان داشته باشیم.

وی با اشاره به ایثارگری‌های مردم در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی افزود:  برای این مردم که در راه این انقلاب با تمام جان و مال خود به میدان آمده‌اند هر چه انجام دهیم کم است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اعتمادسازی مردم گفت: شما و مسوولان باید با عملکرد و اقدامات خود اعتماد مردم را جلب کنید.

 وی در ادامه  همچنین با اشاره به اینکه در اسلام  پیشگیری مهم‌تر از  درمان مطرح شده است، گفت: باید قبل از آنکه تخلفی روی دهد  راهها و بسترهای وقوع جرم از بین برود و به یاد داشته باشیم که موضوع پیشگیری در مسائل مختلف کاربرد داشته و باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه تبریز  با اشاره به اینکه سلائق و گرایشات سیاسی متفاوتی می‌تواند در میان اعضای شورا وجود داشته باشد، گفت: مهم این است که این گرایشات در انجام وظایف تاثیر نگذارد و  همه بدنبال خدمت به مردم باشند.

 وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای پنجم شورای اسلامی شهر تبریز باید با عملکرد خود نشان دهند که این شورا اهل کار و تلاش بوده و از مسائل حاشیه‌ای به دور است، اظهار داشت: با شناختی که سوابق طولانی اجرایی اکثریت  اعضای شورای پنجم  تبریز دارم امید می‌رود این شورا بتواند به مطالبات مردم پاسخ گوید.

امام جمعه تبریز با اشاره به وظایف مهم شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: وظایف غیرمستقیمی در ارتباط با شوراها از جمله بحث سلامت، مسائل فرهنگی ، موضوعات مربوط به حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی مطرح است که شوراها می‌توانند در این خصوص به ایفای نقش بپردازند.

امام جمعه تبریز لزوم توجه به موضوع تبریز سال 2018 را از سوی اعضای شورا را خواستار شد و گفت: لزوم مدیریت هماهنگ شهری با ایفای نقش دستگاه‌های مختلف باید در شورای پنجم مورد توجه قرار گیرد تا به بهبود امور شهری منجر شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم همچنین با توصیه به اعضای شورای پنجم که از تکرار کردن نکات ضعف مدیریت قبلی خودداری کنند، گفت: مدیر توانمند و عاقل ان است که کارهای خوب را توسعه و ضعف‌ها را با تدبر اصلاح کند.

وی در ادامه با اشاره به نیازهای مختلف مردم استان اعلام آمادگی کرد تا برای توسعه و پیشرفت تبریز و استان آذربایجان‌شرقی پیگیر مطالبات این خطه در سطح کلان و منطقه‌ای باشد.

در این جلسه همچنین محمدباقر بهشتی رییس سنی شورای پنجم در خصوص برنامه‌های جدید این شورا، شکور اکبرنژاد عضو شورای پنجم در زمینه اهمیت جذب سرمایه‌گذاری و لزوم  توجه به نیازهای مردم و نیز اهمیت به موضوع نظارت و از بین بردن رانت‌های اطلاعاتی، شهرام دبیری عضو شورای پنجم و رئیس شورای چهارم تبربز در زمینه اهمیت تبریز 2018  و اتحاد میان اعضا، کریم صادق زاده تبریزی عضو شورای پنجم در خصوص برخی مشکلات واحدهای تولیدی تبریز، سونیا اندیش عضو شورای  پنجم در زمینه فراهم آوردن بستر فعالیت بیشتر برای بانوان،  اشرف‌نیا عضو شورای پنجم در خصوص لزوم برنامه‌ریزی‌های لازم، مسعودی ریحان عضو شورای پنجم در زمینه برگزاری نشست‌های مشترک با  امام جمعه تبریز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :