کد خبر: ۴۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 14 June 2015

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تشدید سیر نزولی پروانه های ساختمانی در تبریز ، ممکن است در طی چند ماه آینده شهرداری این شهر را در آستانه بحران قرار دهد.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز ، دکتر شهرام دبیری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به این مطلب اظهار داشت: متاسفانه در تداوم رکود چند سال گذشته در سه ماه اول سال جاری کاهش محسوسی در میزان صدور پروانه های ساختمانی مشاهده می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با تاکید بر اینکه با صرفه جویی و سیاست های انقباضی می توانیم به صورت مقطعی در برابر این رکود عکس العمل مناسب داشته باشیم گفت: شهرداری و شورای شهر باید به دنبال بررسی و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای ایجاد درآمدهای پایدار برای شهر باشند.

دبیری با درخواست از اعضای شوار مبنی بر اینکه ایده ها و طرح های خود را برای ایجاد تحرک در رونق دادن به ساخت و ساز را مطرح کنند گفت:  یکی از این راهکارها می تواند جذب سرمایه گذاری بخش خضوصی می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای شهر تبریز همچنین با اشاره به 27 خرداد روز جهاد کشاورزی اظهار داشت: محصولات کشاورزی منبع اصلی غذایی مردم کشور ما هستند  باید با برنامه ریزی مناسب فعالیت ها در این زمینه را به صرفه و فعال نماییم چون با توسعه کشاورزی هم منابع غذایی کشور از داخل تامین می شود و هم موجب اشتغال پایدار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به مناسبتهای این هفته از قبیل روز گل و گیاه در 25 خرداد و روز بیابان زدایی در 27 خردادماه افزود: پروش گل و گیاه باعث شادابی و نشاط و تاثیر مستقیم در روحیه مردم می شود و از مدیران مرتبط با فضای سبز انتظار داریم برنامه های مناسبی در زمینه توسعه فضای سبز تبریز بردارند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :