در دیداراعضای هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران با رئیس سازمان غذا و دارو؛ رئیس انجمن داروسازان آذربایجان شرقی به نمایندگی از مقامات و مسئولان استانی مدال شهروندی شهر تبریز را به وی اهدا نمود.
کد خبر: ۴۸۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 20 August 2017
اعضای هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران با رئیس سازمان غدا و دارو دیدار کردند. در ابتدای این دیدار رئیس انجمن داروسازان آذربایجان شرقی به نمایندگی از مقامات و مسئولان استانی و به پاس تلاشهای دکتر رسول دیناروند درراستای انجام خدمات بی نظیر و بی سابقه وی در عرصه دارویی و داروسازی آذربایجان شرقی، مدال شهروندی شهر تبریز را به او اهدا کرد.

دکتر یزدانشناس با بیان اینکه از ماهها قبل برنامه مفصلی در شهر تبریز برای این موضوع تدارک دیده شده بود که با توجه به عدم اطلاع رئیس سازمان غذا و دارو از جزئیات برنامه و لزوم همراهی ایشان با وزیر محترم بهداشت در سفر به یکی از کشورهای همسایه، توفیق نصیب اینجانب شد که به همراه اعضای محترم انجمن داروسازان ایران در چنین روزی این مدال را به ایشان تقدیم نمائیم.

 وی با اشاره به آغاز ساخت و احداث بزرگترین ساختمان معاونت غدا و داروی خاورمیانه در تبریز و تاسیس مرکز تحقیقات ایمنی غذا و دارو در دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: قطعا بدون مساعدت و حمایت شخص دکتر دیناروند این کارها میسر نبود.

دیدار رئیس انجمن داروسازان آذربایجان شرقی همچنین دیگر اقدامات معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو را  تخصیص اعتبارات قابل توجه برای بیماران صعب العلاج، تجهیز ازمایشگاه معاونت غذا و دارو  و نیز تامین اعتبار لازم برای طرحهای  باقیمانده سموم و اجرای نشانگر رنگی تغذیه ای در این استان برشمرد.

دکتر یزدانشناس در بخش دیگری از سخنانش برنامه ریزی و تلاشهای دکتر دیناروند را در جدیت در مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت و ساماندهی نظارت بر واردات و صادرات دارو از منطقه ارس را تحسین برانگیز ارزیابی نمود و عنوان کرد که منافع این اقدامات علاوه بر استان آدربایجان شرقی متوجه همه کشور خواهد بود.

وی در پایان سخنانش هم گریزی به حضور دکتر دیناروند در تبریز و مشارکت مشفقانه در جلسات صنعتگران حوزه فراورده های سلامت زد و خاطر نشان کرد: حضور مسئولین تصمیم گیر در خط مقدم تولید روحیه فعالان این حوزه ها را دو چندان می کند.

دکتر رسول دیناروند معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو نیز ضمن تشکر از این اقدام مسئولان تبریزی، خدمت به مردم شریف ایران را توفیق الهی و وظیفه واجب عنوان نمود و از خداوند متعال درخواست کرد همه مدیران ایران اسلامی را مشمول توفیق خدمت قرارد دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :