عضو شورای شهر تبریز گفت: به نظر من نمی‌توان نام این مساله را لغو گذاشت بلکه آبستراکسیونه اکثریت جلسه است.
کد خبر: ۴۸۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶ 05 September 2017
فریدون بابایی‌اقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز ضمن اعلام این مساله که خبر لغو جلسه شورای شهر تبریز در ساعات گذشته به طور تلفنی نیز به او اعلام نشده است، اظهار داشت: به نظر من نمی‌توان نام این مساله را لغو گذاشت بلکه آبستراکسیونه اکثریت جلسه است چرا که اگر قرار به لغو جلسه باشد باید مساله در هیئت رئیسه مطرح و در روزهای گذشته به ما اعلام می‌شد.

وی تاکید کرد: حتی اگر به اعضای دیگر شورا خبر عدم تشکیل جلسه در یک ساعت گذشته داده شده به من هیچ خبری داده نشده است.

عضو شورای پنجم در مورد این گمانه زنی که عدم اجماع بر روی گزینه شهردار باعث شده که جلسه به این شکل لغو شود، گفت: من از دلیل آبستراکسیون مطمئن نیستم و تا جایی که اطلاع دارم ریاست شورا در تماس با یکی از همکاران گفته که به عمارت خواهد آمد اما اینکه برای برگزاری جلسه بیاید و یا حضور در دفتر کارشان، مطمئن نیستم.

 جلسه غیررسمی اعضای شورای شهر تبریز با اضافه شدن شکور اکبرنژاد و عبداالله تقی‌پور در حیاط عمارت شهرداری در حال ادامه است و بعضی اعضا اصرار به تماس با اعضای دیگر و برگزاری جلسه امروز البته با تاخیر هستند.

جلسه شورای شهر تبریز قرابر بود ساعت 18 عصر امروز برگزار شود.

جلسه غیر علنی بعد از ظهر امروز شورای شهر که قرار بود به تصمیم‌گیری در مورد شهردار تبریز اختصاص پیدا کند در پی تماس تلفنی ریاست شورا لغو شده است.

با این حال ۵ عضو شورا در جلسه حضور یافته‌اند و البته تعداد زیادی از خبرنگاران که با وجود غیرعلنی بودن در عمارت شهرداری حضور یافته اند در صحن حاضر هستند.

شهرام دبیری، محرم‌زاده، اشرف‌نیا، آجودان‌زاده و فریدون بابایی حاضران جلسه هستند که با وجود تماس تلفنی از طرف هیئت رئیسه در ارتباط با لغو جلسه غیرعلنی در صحن شورای شهر تبریز حضور یافته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :