فارس:سانحه رانندگی در 130کیلومتری محور تبریز- زنجان جان 2 نفر را گرفت وچهارده نفر را راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۴۹۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 25 September 2017
فرزاد رحمانی  از وقوع سانحه رانندگی در  محور تبریز-زنجان و کشته و زخمی شدن 16 نفر خبر داد و اظهار داشت: این سانحه رانندگی در 130کیلومتری محور تبریز- زنجان اتفاق افتاد که موجب کشته شدن 2 نفر  و مصدومیت 14 نفر شد.

وی با اعلام این خبر  افزود: در این سانحه که ساعت3:45 امروز رخ داد یک مصدوم مرد 50ساله در دم فوت کرده بود و  مرد30ساله دیگر باوجود تلاش نیروهای اورژانس در بیمارستان فوت کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی استان ادامه داد: 14 مصدوم این حادثه تحت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی  توسط 6دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های میانه و هشترود و بستان آباد و هلال احمر به مراکز درمانی  انتقال یافتند. وضعیت یکی از مصدومین وخیم گزارش شده است.

                 

ایرج خانی مسؤول روابط عمومی شبکه و درمان هشترود  نیز در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: اپراتور فوریت‌های پزشکی شهرستان هشترود رأس ساعت ۳:۵۰ بامداد روز دوشنبه گزارشی مبنی بر تصادف 2 دستگاه خودروی اتوبوس و تریلر در کیلومتر۱۳۰زنجان به تبریز در حوالی نصیرآباد هشترود دریافت کرد.

براساس این گزارش بلافاصله پایگاه‌های فوریت پزشکی قویونقشلاقی، بارگاه، سلوک، قره چمن ، هلال احمر شهید ملکپورعزیزکندی هشترود و بارگاه به محض دریافت گزارش به محل تصادف  اعزام شده و مصدومین حادثه را به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود انتقال دادند.

وی گفت :  دراین تصادف یک نفر جان  باخت و ۱۴ نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومین به بیمارستان امام رضا تبریز اعزام و ۱۳ نفر دیگر در بیمارستان هشترود تحت نظر و مراقبت قرار دارند.

                      

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :