گزارش تابناک تبریز از جلسه شورای شهر تبریز:
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: استفاده از نیروهای سالم، باسابقه و متخصص خود شهرداری در پست های تعریف شده به نفع شهر و شهروندان تبریز خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 31 December 2017

به گزارش تابناک تبریز، شکور اکبرنژاد در بیست و سومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز اظهار داشت: وجود نیروهای متخصص، با سابقه و پاک در مجموعه شهرداری تبریز فرصت ارزشمندی است که باید با برنامه ریزی مناسبت به فکر استفاده از توانمندی های آنان باشیم.

اکبر نژاد در ادامه سخنان اظهار داشت: تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری تبریز از خواسته های آنان است در این راستا باید برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری دستورالعمل مشخص تدوین و اجرا شود.

وی با اشاره به فعالیت شورای شهر و کمیسیون های مختلف اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تبریز در راستای ارائه گزارش عملکرد به مردم گزارش صد روزه فعالیت شورای شهر تبریز را به شهروندان ارائه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش با اشاره به عدم واریز به موقع بیمه های تکمیلی کارکنان در برخی مناطق شهرداری خواستا واریز به موقع حق بیمه کارگران توسط شرکت های پیمانکاری شد.

در جلسه این هفت شورای اسلامی شهر تبریز افزایش ده درصدی هزینه سرویس مدارس در سال 1396 نسبت به سال گذشته به تصویب رسید.

 رسول موسائی قائم مقام شهردار تبریز با اعلام این خبر ادامه داد: از آغاز طرح، ۵۵۶۰ دهنه پل غیرضروری و زاید که ایمنی پیاده‌روها و لایروبی آبروها را با مشکل مواجه کرده‌بودند، جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: وضعیت سرویس‌های بهداشتی با تجهیز و تقویت بنای ساختمانی سرویس‌ها با همکاری بخش‌های خصوصی سامان‌دهی شده‌است.

موسائی گفت: کمیته عالی سیما و منظر شهری، با تصمیم‌سازی‌های هماهنگ مباحث تبلیغاتی و محیطی شهر را درنظر دارد.

قائم مقام شهردار با تاکید بر جمع آوری ۱۱۶۵۰ مورد از زواید بصری شامل میله‌پرچم، پایه‌چراغ، صندوق‌ها، میله‌ها و موانع قدیمی در این طرح افزود:  شهرداری متولی اصلی روشنایی معابر نیست با این حال،  ۳۱۱۵۰  چراغ و لامپ در این طرح تعویض شده‌است.

موسائی اظهار داشت: همسطح‌سازی‌۷۹۴ مورد از دریچه‌های خیابانی، نقش موثر در ترافیک و ایمنی تردد داشته است.

وی تصریح کرد:  ۳۹۴ متر طول نوسازی جداول شهر در این طرح بوده که از نظر سامان‌دهی فضاسبز و ایمن‌سازی معابر حایز اهمیت است.

قائم مقام شهر دار با اشاره به اینکه نخاله‌های ساختمانی، از معضلات خدماتی و روزمره شهر است و از آغاز طرح، ۳۶۵ کامیون نخاله از سطح شهرجمع شده‌است، افزود: لایروبی و پاکسازی کانال‌ها با ۳۶۵۰ تن لجن‌برداری در آستانه فصل بارش، از بخش‌های مهم این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :