رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی گفت: جاده‌های استان به علت بارش برف و باران لغزنده است از این رو رانندگان باید با احتیاط بیشتر رانندگی کنند.
کد خبر: ۵۶۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 19 February 2018

سرهنگ جواد ناموران دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون در بیشتر محورهای مواصلاتی استان برف و باران می‌بارد و با وجود لغزنده بودن جاده‌ها از جمله آزاد راه تبریز – زنجان، رفت و آمد خودروها در آنها جریان دارد.

وی افزود: ضروری است  در چنین شرایطی رانندگان با احتیاط بیشتر رانندگی کنند و بر اساس ضرورت از زنجیر چرخ استفاده کنند تا در محورهای برف گیر با مشکل روبه‌رو نشوند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی همچنین از رانندگان وسائل نقلیه خواست در ایام بارش برف و یخبندان از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز شود.

حسین بلوکی نیز با اشاره به  بازگشایی آزاد راه تبریز - زنجان اظهار داشت: آزاد راه تبریز - زنجان که به علت بارش برف و لغزندگی مسدود شده بود از ساعتی پیش بازگشایی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان شرقی افزود: تردد در این آزاد راه در جریان است و از شدت بارش‌ها در این محور نیز کاسته شده است.

گفتنی است هم اکنون بارش برف در تبریز، چهره این کلانشهر را سفیدپوش کرده است و کارشناسان اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی پیش بینی کرده‌اند بارش برف تا عصر امروز ادامه دارد.

به برکت این بارندگی‌ها هوای تبریز امروز کاملاً پاک شده و بر اساس آخرین آمار مرکز سنجش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی،  شاخص کیفی هوای کلانشهر تبریز ( میانگین 24 ساعت گذشته) در مورخه 30 بهمن ماه برابر بهمن ماه برابر 19 و وضع هوا پاک است./تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :