شهردار تبریز:
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ایام سالگرد شهادت سردار سرلشگر شهید مهدی باکری خاطرنشان کرد: این شخصیت ماندگار، امروز در حالی به عنوان الگوی شایسته خدمتگزاری مطرح است که ثابت کرد، مدیریت شهری و مجاهدت در جبهه نبرد، باور و انگیزه مشترکی می‌طلبد.
کد خبر: ۵۸۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 19 March 2018

شهردار تبریز با اشاره به تنوع وظایف و ماموریت‌های شهرداری گفت: علی‌رغم مشکلات رایج و انتظارات گسترده‌ای که از شهرداری‌ وجود دارد، باید تمام تلاش خود را برای پاسخ به مطالبات شهروندان به کار گیریم.

به گزارش تابناک تبریز، مهندس ایرج شهین‌باهر در آخرین جلسه شورای مدیران شهرداری تبریز در سال ۹۶ با بیان این مطلب اظهار داشت: بی‌تعارف می‌توان گفت بیشترین زحمات و خدمات اجرایی، بر دوش مدیران و عوامل اجرایی شهرداری است، اما گستردگی مطالبات و انتظارات، موجب می‌شود، این تلاش‌ها آن‌گونه که باید چشمگیر نباشد.

وی ادامه داد: علی‌رغم مشکلات و محدودیت‌هایی که مبتلابه شهرداری است، تلاش‌های بی‌وقفه‌ دو هفته گذشته، به خصوص در حوزه خدمات شهری، زیباسازی و فضای سبز، مطابق یک رویکرد متفاوت در برنامه‌های «استقبال از بهار» بوده و جای قدردانی دارد.

وی با تاکید بر این‌که در آستانه بهار طبیعت، باید ابعاد معنوی سال جدید را درک کنیم، افزود: معتقدم دعای خیر مردم، می تواند پشتیبان خادمان شهر باشد، این امر نیز محقق نخواهد شد، مگر با تلاش صادقانه و مداوم.

شهردار در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ایام سالگرد شهادت سردار سرلشگر شهید مهدی باکری خاطرنشان کرد: این شخصیت ماندگار، امروز در حالی به عنوان الگوی شایسته خدمتگزاری مطرح است که ثابت کرد، مدیریت شهری و مجاهدت در جبهه نبرد، باور و انگیزه مشترکی می‌طلبد.

وی با بیان این‌که سنگر امروز مدیران شهرداری، خدمت شبانه‌روزی به شهروندان است، اظهار داشت: در سال جدید باید با افزایش دوستی‌، هماهنگ‌تر و همدل‌تر بوده و حداکثر توان خود را برای آبادانی شهر به کار گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار