شهین باهر تاکید کرد
شهردار کلانشهر تبریز بر تعامل مستمر و سازنده شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی استان در پیشبرد اهداف رویداد بزرگ 2018 و نوروز 97 تاکید کرد.
کد خبر: ۵۸۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ 21 March 2018

"ایرج شهین باهر" بعد از ظهر امروز در بازدید از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر تبریز، کرد: با توجه به تقارن نوروز ۹۷ با رویداد فراملی تبریز ۲۰۱۸ و تبلیغاتی که در خصوص این رویداد به عمل آمده است، همراه با برنامه‌های متفاوت و متنوع آیینی و سنتی، شاهد نوروزی متفاوت در تبریز خواهیم بود.

شهردار تبریز با تاکید بر تعامل مستمر و سازنده شهرداری تبریز با اداره کل میراث فرهنگی استان در اجرا و برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر رویداد تبریز 2018، ادامه داد: شهرداری تبریز همواره در راستای پیشبرد اهداف رویداد تبریز 2018 و همچنین نوروز 97، در تعامل مستمر و سازنده با اداره کل میراث فرهنگی خواهد بود، چراکه اقدامات هر دو بخش تکمیل گر هدفی واحد خواهد بود.

شهین باهر در خصوص برنامه های شهرداری تبریز پیرامون برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 97، اظهار کرد: معاونت های خدمات شهری و فرهنگی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز و اداره کل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری کلانشهر تبریز با توجه به وظایف تعریف شده هر بخش در تلاش اند تا چهره متفاوتی از تبریز برای میهمانان و مسافران ارائه دهند.

وی ادامه داد: در همین زمینه اقدامات لازم از سوی بخش‌های مذکور برای مهیا سازی بستر گردشگری در تبریز با اجرای برنامه‌هایی چون فضاسازی شهری، ساماندهی و بهسازی معابر، آماده‌سازی اماکن و خانه‌های تاریخی تحت نظارت شهرداری و برپایی غرفه‌های اطلاع‌رسانی در ورودی‌های شهر با همکاری راهنمایان گردشگری، انجام پذیرفته است.

شهین‌باهر مشارکت شهروندان در برنامه‌های نوروزی را ضروری دانست و گفت: تدارک ویژه نوروز 97 و رویداد تبریز 2018، که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، با تاکید بر فرهنگ بومی و بهره‌گیری از نمادها و آئین‌های سنتی و محلی، از آغازین روز نوروز تا برنامه‌های روز طبیعت، محقق خواهد شد، همواره به حضور گرم و پشتیبان شهروندان نیازمند است تا پیشبرد اهداف این رویداد بزرگ با مشارکت مردمی به ثمر برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار