مشاور شهردار تهران گفت ضمن اشاره به اینکه نجفی مایل به کناره‌گیری نیست،گفت:اعضای شورای شهر هرگز مایل به پذیرش استعفای وی نیستند .

 غلامعلی رجایی مشاور شهردار تهران در کانال تلگرامی خود نوشت: نجفی مایل به کناره‌گیری نیست و اعضای شورای شهر هرگز مایل به پذیرش استعفای وی نیستند.

برای عید دیدنی فامیل طبق رسم همه ساله به دزفول سرافراز آمده ام.مغرب به مسجدی برای نماز رفتم.بعد از نماز چند نفر اطرافم جمع شدند.یکی از آنها که می‌دانست من مشاور شهردار تهران شده ام،گفت شنیده‌ام دکتر نجفی ساعت ده صبح سر کار می‌رود و ساعت دو بعد از ظهر راهی منزلش می‌شود!!

از اینکه دامنه تخریب نجفی به شهرستانها هم رسیده ،قدری تعجب کردم.گفتم اینگونه نیست. ازمن بشنو.سه شنبه گذشته با ماشین ایشان به منزل شان رفتیم و در راه حدود پنجاه دقیقه با هم راجع به مسایل مرتبط با استعفای نابهنگام شان خصوصی صحبت کردیم.

در برگشتن که با محافظ و راننده شان برگشتم از راننده پرسیدم صبح ها چه ساعتی دکتر را به شهردار ی می‌آورید؟گفت حدود شش و ربع گفتم یعنی در تاریکی هوا.گفت: آری. پرسیدم :شبها چی؟ گفت: دکتر، تا دیر وقت کار می‌کنند و اضافه کرد: پنجشنبه‌ها که هیچ، ایشان اغلب جمعه‌ها تا حدود عصر یا در شهرداری کار می‌کند و یا در بیرون است و بازدید دارد.

سناریوی تخریب اصلاح طلبها سناریویی گسترده است که فعلا در مخالفت با شورا و نجفی خود را هویدا کرده و ناشی از شکست سنگین بعضی‌ها در انتخابات شوراهاست.کسی تردید نکند هم نجفی مایل به کناره گیری نیست و هم اعضای شورا ی اسلامی شهر تهران هرگز مایل به پذیرش استعفای نجفی نیستند مگر اینکه بحث مصلحت نظام ! به میان کشیده شود و شورا چاره ای جز تمکین نداشته باشد.

به گزارش تسنیم، در حالی مشاور شهردار تهران تاکید کرده است که نجفی مایل به کناره‌گیری نیست که شهردار تهران در روزهای پایانی سال 96 استعفای خود را به رئیس شورای شهر تهران داده است و با توجه به اصرار نجفی بر کناره‌گیری با توجه به شرایط جسمی اش قرار است 19 فروردین موضوع استعفای نجفی در شورا بررسی شود.