شهردار تبریز با حضور در موکب جنت‌الحسین (ع) شهرداری تبریز با مدیر دفاع مدنی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۷۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸ 30 October 2018

ایرج شهین باهر شامگاه دوشنبه با حضور در موکب جنت‌الحسین (ع) شهرداری تبریز با سیدطاهر بوهان، مدیر دفاع مدنی کشور عراق دیدار و گفت‌وگو کرد‌.

در این دیدار، شهردار تبریز ضمن قدردانی از تلاش های دفاع مدنی کشور عراق اظهار کرد: از مدیر دفاع مدنی کشور عراق در جهت فراهم کردن فضا برای شهرداری تبریز در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی قدردانی می کنم.

وی افزود: خادمان شهرداری تبریز نیز در ایام راهپیمایی اربعین حسینی خدمات ارزشمندی را به زائران ارائه می کنند که از این عزیزان نیز قدردانی می کنم.

ایرج شهین باهر در ادامه از سیدطاهر بوهان، مدیر دفاع مدنی عراق برای حضور در کلانشهر تبریز دعوت کرد.

در ادامه مدیر دفاع مدنی عراق با بیان اینکه شهرداری تبریز اقدامات خوبی در کربلای‌معلی انجام دادند، اظهار کرد: امکانات دفاع مدنی کشور عراق در اختیار موکب جنت‌الحسین (ع) شهرداری تبریز قرار گرفته که در آینده نیز دفاع مدنی کشور عراق، آمادگی همکاری در زمینه های مختلف با شهرداری تبریز را دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز و دفاع مدنی عراق، عضو یک خانواده بزرگ هستند، ادامه داد: خادمان موکب جنت‌الحسین (ع) شهرداری تبریز که چندین کیلومتر را برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را طی کردند، کار بسیار ارزشمندی است که از این بابت از این عزیزان قدردانی می کنیم.

گفتنی است، در این دیدار شهرام دبیری، عضو شورای شهر تبریز، سعیدحاجی‌زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و همچنین مسئولان آتش نشانی کشور عراق حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :