اگر مردم را حلقه مفقوده نخوانیم و به عنوان مهمترین رکن در نظر بگیریم بیشک رمز موفقیت هر استانی وابسته به اتحاد بین اجزای مختلف خدمتگذار به مردم است. بیشک مهمترین قسم این اتحاد به ارتباط و هم سلیقه ای مجمع نمایندگان با بدنه دولت در استان مربوط است. این انسجام جهت پیشبرد مسائل فرهنگی، بهبود وضعیت اقتصادی، تحرک بخشی به صنعت، اشتغال آفرینی، پیگیری و جذب سرمایه و بودجه از هیئت دولت لازم بوده و امریست که هیچ فرد با انصافی نمیتواند منکرش شود.
کد خبر: ۶۸۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 20 November 2018
پارادوکس های خبری مانع انسجام مجمع نمایندگان میشود / وزارت کشور در انتظار معرفی گزینه ها
 پارادوکس های خبری مانع انسجام مجمع نمایندگان میشود ./ وزارت کشور در انتظار معرفی گزینه ها

به واسطه عمارت بی استاندار، روزهای ملتهبی را در فضای خبری پشت سر میگذاریم.
تیترها و خبرهای که با "سیاست راه بیانداز و جا بیانداز" سفارشی تولید و منتشر میشوند و به سادگی خیلی هارا متهم یا معرفی میکنند جالب آنکه بلافاصله توسط منابع موثق تکذیب میشوند..

طرح نام های مختلف که پس از اعلام توسط مجمع نمایندگان تکذیب میشوند خبری نگران کننده از لابی هایی میدهد که در صدد است منافع گروه خاصی را بر منافع مردم ترجیح دهد

طی روز های گذشته دکتر وحدتی رئیس مجمع نمایندگان استان، طی مصاحبه با فارس اعلام کرد که معرفی جهانگیرزاده توسط وزارت کشور برای والی گری استان که توسط رسانه ی بومی مطرح شده کذب محض بوده، همچنین در مصاحبه دیگری با تابناک تبریز اعلام نمود، دکتر منادی برخلاف ادعای صورت گرفته در رسانه ها کنار نگذاشته شده و همچنان به عنوان گزینه ی اصلی مطرح است و هر ادعایی در این خصوص را نیز کذب خواند.
پیش از این نیز اعزازی نماینده بناب خبر مربوط به رد منادی را تکذیب کرده بود.
در مورد طرح نام پور حسینی در یکی از رسانه ها هم این امر فقط گمانه زنی رسانه مربوطه حمل ووتفسیر گردیده است.
دیروز یک رسانه محلی نیز طی مصاحبه با دفتر نائب رئیس مجلس در خصوص حمایت وی از جهانگیرزاده و سفرش به باکو که دریکی از پایگاه های خبری منتشر شده بود این طرح حمایت را کذب محض خواند.

اگر مردم را حلقه مفقوده نخوانیم و به عنوان مهمترین رکن در نظر بگیریم بیشک رمز موفقیت هر استانی وابسته به اتحاد بین اجزای مختلف خدمتگذار به مردم است. بیشک مهمترین قسم این اتحاد به ارتباط و هم سلیقه ای مجمع نمایندگان با بدنه دولت در استان مربوط است. این انسجام جهت پیشبرد مسائل فرهنگی، بهبود وضعیت اقتصادی، تحرک بخشی به صنعت، اشتغال آفرینی، پیگیری و جذب سرمایه و بودجه از هیئت دولت لازم بوده و امریست که هیچ فرد با انصافی نمیتواند منکرش شود
همانطور که در یادداشت قبلی حقیر در این پایگاه خبری با "توسعه استان نیازمند استاندار بومی /والی گری استان را به فرزندان خلفش بسپاریم " اشاره شده، این جو نامطلوب رسانه ای فقط میتواند انسجام مجمع نمایندگان را درهم شکسته و اتحاد مجمع نمایندگان با استاندار آتی به عنوان حلقه واحده خدمت به مردم در مطالبه سرمایه از دولت برای استان را مخدوش نماید و از جهتی وزارت کشور را به انتخاب های صرفا سیاسی و غیر بومی ترغیب نماید، که چنین امری بیشک خسارتی جبران ناپذیر بر توسعه استان وارد نموده و مردم آذربایجان را متضرر این سیاست زدگی خواهد کرد.

طبق بررسی کامل صورت گرفته، تا کنون فقط یک خبر مستند و مورد تایید تمام رسانه ها بوده است و آنهم طرح چیت چیان و منادی به عنوان دو گزینه والی گری استان بود که چیت چیان کنار کشید و منادی با حمایت اکثریت نمایندگان به اذعان چندین تن از نمایندگان در مصاحبه های رسمی انجام گرفته با آنان ،همچنان جدی ترین گزینه برای والی گری استان است و هنوز وزارت کشور در خصوص این نامه اعلام حمایت، اظهار نظری نکرده است.

حال در انتظار اعلام بررسی ها توسط وزارت کشور و مجمع نمایندگان هستیم.
حامد محجل حلیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :