فارس؛معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری تمام عوامل ایجاد مزاحمت به دو دختر جوان در پارک ائل گلی تبریز خبر داد.
کد خبر: ۷۰۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 20 January 2019

هاشم شعفی اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی درفضای مجازی مبنی بر ایجاد مزاحمت تعدادی افراد به دو دختر جوان در پارک ائل گلی تبریز، به جهت حساسیت موضوع ، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی دو نفر از عوامل ایجاد مزاحمت در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و روانه زندان شدند و در ادامه چهار نفر مزاحم دیگر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند. 

شعفی در پایان با اطمینان به شهروندان که پلیس همیشه و در همه حال  برای تامین امنیت و آرامش در جامعه در کنار مردم  بوده و برای ایجاد امنیت در تمام پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در تمام فصول سال حضور فعال  خواهد داشت، تاکید کرد: پلیس با هماهنگی مقامات قضائی با مزاحمین به نوامیس مردم و هنجار شکنان برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی و مزاحمت به مردم موضوع را  با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 انتشار تصاویر منتسب به 2 دختر نوجوان در بوستان «ائل گولی» تبریز که در محاصره جمعی از پسران گرفتار شده و به سمت آنها گلوله های برفی پرتاب می شود، موجی از اعتراض همراه با نفرت را موجب شد و بازتاب وسیعی در فضاهای مجازی پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :