به گزارش تابناک تبریز از مرکز مدیریت راه‌ها، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌ های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود  و ممنوع ذیلاَ ذکر شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است. طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2286 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 2.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 5.9 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

ممنوعیت تردد بدلیل شرایط جوی :

1- محور رامیان- اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان ، از مورخ 29 فروردین 95 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

2- محور فرعی شمشک - دیزین، واقع در استان های البرز و تهران، از مورخ 17 تیر 96 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

3- محور پونل- خلخال، واقع در استان گیلان، از مورخ 5 مهر 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

4- محور سی سخت – پادنا، واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد، از مورخ 15 مهر 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

5- محور گنجنامه – تویسرکان ، واقع در استان همدان، از مورخ 25 آبان 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

6- محور سروآباد – پاوه، واقع در استان کردستان، از مورخ 3 آذر 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

7- محور رویان – بلده (حدفاصل وازک تا بلده)، واقع در استان مازندران، از مورخ 12 دی 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

8- محور قدیم بستان-چذابه ، واقع در استان خوزستان ، از مورخ 22 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

9- محور کوهرنگ - مسجدسلیمان ، واقع در استان چهار محال و بختیاری ، از مورخ 26 اسفند 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

10- محور شاهرود - آزادشهر، واقع در استان سمنان و گلستان ، از مورخ 27 اسفند 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

11- محور آق قلا - گرگان، واقع در استان گلستان ، از مورخ 27 اسفند 97 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

12- محور بندرلنگه - بندرخمیر، واقع در استان هرمزگان ، از مورخ 4  فروردین  98  تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

13- محور آق قلا – عطا آباد، واقع در استان گلستان ، از مورخ 27 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

14- محور بندر ترکمن – سه راهی یساقی، واقع در استان گلستان ، از مورخ 27 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

15- محور دیباج– گلوگاه، واقع در استان مازندران ، از مورخ 28  اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

16- محور دلگان– ایرانشهر، واقع در استان سیستان و بلوچستان جنوب، از مورخ 4 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

17- محور دلگان– بزمان، واقع در استان سیستان و بلوچستان جنوب، از مورخ 4 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

18- محور رودبار-ذهکلوت، واقع در استان سیستان و بلوچستان جنوب ، از مورخ 4 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

19- محور گمیشان– آق قلا، واقع در استان گلستان، از مورخ 4 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

20- محور گمیشان– خواجه نفس، واقع در استان گلستان، از مورخ 4 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

21- محور دلگان-ذهکلوت، واقع در استان سیستان و بلوچستان جنوب ، از مورخ 4 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

22- محور باشنگی-زیارتعلی، واقع در استان هرمزگان، از مورخ 4 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

23- محور خیرآباد-ایرانشهر، واقع در استان سیستان و بلوچستان جنوب ، از مورخ 4 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

24- محور ایرانشهر-مهرستان، واقع در استان سیستان و بلوچستان جنوب ، از مورخ 5 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

25- محور خرم آباد-پل دختر، واقع در استان لرستان، از مورخ 5 فروردین 98 تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.