همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، عملیات اجرایی پروژه پارک شهربانو و مرکز همایش خاوران در شهرداری منطقه 9 تبریز آغاز شد .
کد خبر: ۷۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 17 August 2015

به گزارش خبرنگار ما ، مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی مرکز همایش خاوران و پروژه پارک شهر بانو با حضور دکتر نجفی شهردار تبریز، دکتر شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی و دکتر اکرم حضرتی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و جمعی از مسئولان شهری و شهروندان تبریز در محل تالار مجموعه فرهنگی ورزشی خاوران برگزار شد.

مرکز همایش خاوران در زمینی با عرصه 10 هزار متر مربع و با زیربنای 12 هزار متر مربع با اعتباری معادل 250 میلیارد ریال احداث خواهد شد و با احداث این مرکز، یکی از بزرگترین مراکز همایش تبریز در منطقه شرق و خاوران تبریز در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت .

این پروژه توسط شهرداری منطقه 9 تبریز و با پیمانکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا و با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهردار تبریز احداث خواهد شد .

پروژه شهر بانو نیز در زمینی به مساحت 75 هزار متر مربع و با برآورد اولیه 300 میلیارد ریال در مدت 12 ماه کاری احداث گردیده و در اختیار بانوان تبریزی قرار خواهد گرفت.و روحی آنان در سلامت فرزندان و همسران و در نتیجه سلامت جامعه تاثیر مستقیمی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :