رییس شورای اسلامی شهر تبریز:
رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری گفت: امروز تبصره‌های بودجه سال ۹۹ به تصویب خواهد رسید و در نهایت تلاش های شبانه روزی در این خصوص به نتیجه برسد.
کد خبر: ۸۲۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 01 March 2020

 به گزارش تابناک تبریز؛ شهرام دبیری همچنین با قدردانی از رعایت بهداشت فردی و عمومی توسط شهروندان تبریز گفت: اقدامات پیشگیرانه شهروندان باعث شده که بیماری تا امروز کنترل شود .
وی با اشاره به ابتلای ۱۵ نفر و فوت سه نفر در استان گفت: البته آمار مبتلایان دقیق نیست جون کیت تشخیص به اندازه وجود ندارد.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: امروز از کرونا حراسی باید به سمت کرونا ضدایی حرکت کنیم چرا که آمار فوتی‌های کرونا بسیار کمتر از آمار مبتلایان به سرطان و یا کسانی است که در جاده ها تصادف میکنند.
وی با اشاره به فوت ۳ هزار نفر مبتلا به کرونا از میان هشتاد هزار مبتلا گفت: سالانه بیش از یک میلیون نفر در اثر تصادف رانندگی در جهان فوت می‌کنند که این آمار قابل مقایسه با فوتی‌های کرونا نیست.
دبیری تصریح کرد: همه ما باید نسبت به پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدام کنیم و با عزم عمومی می‌توانیم به این بیماری غلبه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :