امیرحسین اسفندیار والیبالیست آملی با جلب نظر کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران به اردوی این رده سنی دعوت شد.
کد خبر: ۸۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 29 August 2015
به گزارش تابناک مازندران  امیرحسین اسفندیار یکی از موثرترین والیبالیست‌های تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان جهان به همراه دیگر ملی‌پوشان خوش درخشید با جلب نظر کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان، به اردوی این رده سنی دعوت شد.
این والیبالیست آینده‌دار کشورمان گفت: مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان جهان به‌تازگی در کشور آرژانتین به پایان رسید و هفته گذشته توانستیم با کسب جایگاه سوم دنیا به کشور بازگردیم.
امیرحسین اسفندیار اظهار کرد: چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی والیبال نوجوانان جهان سطح کمی و کیفی بسیار بالایی داشت که تیم ما پس از تیم‌های لهستان و آرژانتین به جایگاه سوم رسید.
وی با اشاره به دعوتش در جمع اردو‌نشینان تیم ملی والیبال جوانان کشور، تصریح کرد: هدایت این تیم را فرهاد نفرزاده برعهده دارد و باید امروز شنبه خود را به مسئولان تیم ملی والیبال نوجوانان معرفی کنیم.
اسفندیار با اعلام اینکه جواد کریمی و اسماعیل طالبی از دیگر ملی‌پوشان تیم نوجوانان کشور هستند که با نظر کادر فنی تیم ملی جوانان به اردوی این رده سنی دعوت شدند، خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد تیم ملی هفته جاری برای برگزاری دیدارهایی به خارج از کشور سفر می‌کند و مسابقات جهانی والیبال نوجوانان هم دهه سوم شهریور امسال برگزار می‌شود.
به نقل از فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار