رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری نهایی از خط یک قطار شهری تبریز باشیم.
کد خبر: ۸۷۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 02 July 2020

به گزارش تابناک تبریز، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری تبریز، اظهار کرد: شهرداری تبریز بیش از دولت در تامین اعتبار قطار شهری تبریز هزینه کرده است که جا دارد از شهردار تبریز از این بابت تشکر کنیم.

دکتر منادی مطرح کرد؛تلاش میکنیم بتوانیم سهم دولت را با تخصیص بالای ۸۰ درصد به مترو تبریز تزریق کنیم/ مجلس یازدهم حامی پروژه های شهری
 

او با بیان اینکه امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری نهایی از خط یک قطار شهری تبریز باشیم، افزود: برای این پروژه، هزینه زیادی صرف شده و هزاران تن مصالح مختلف به کار رفته است به طوری که تنها برای یک ایستگاه قطار شهری به اندازه پنج زیرگذر و روگذر مصالح و هزینه صرف می شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: احداث مترو در کاهش میزان ترافیک شهر و افزایش آسایش مردم تاثیر مثبت خواهد داشت.

او افزود: از شهردار و اعضای شورا و مسئولان اجرایی این پروژه تشکر می کنم و امیدوارم که مردم به زودی به این مزیت بسیار مهم دسترسی پیدا کنند.

منادی با بیان اینکه مجلس حامی پروژه های کلان تبریز است، گفت: برای پروژه مترو تبریز تاکنون اعتبار قابل توجهی از سوی دولت و با پیگیری نمایندگان تخصیص یافته است.

این نماینده مجلس یادآور شد: در دوره فعلی مجلس، با توجه به ترکیب نمایندگان تبریز معتقدم دوره موثری برای شهر خواهد بود و اعتبارات مناسبی برای پروژه های شهری تبریز جذب می شود.

منادی تاکید کرد: امیدواریم امسال بتوانیم سهم دولت را با تخصیص بالای ۸۰ درصد به مترو تبریز تزریق کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار