کد خبر: ۸۷۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 13 July 2020

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع 18 میلیارد و 900 میلیون تومان زکات در استان جمع آوری شده است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش قیمت ها، دهک های درآمدی تغییر یافت از این رو کمیته امداد با مشارکت های مردمی تاکنون 14 میلیارد تومان به نیازمندان غیر مددجو هزینه کرده است.

به گزارش تابناک تبریز، محمد کلامی امروز در جلسه شورای زکات آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای جمع آوری و هزینه کرد زکات استان اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری نماز عیدفطر و با استفاده از ظرفیت های الکترونیکی، زکات فطره 32 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در مجموع 18 میلیارد و 900 میلیون تومان زکات در استان جمع آوری شده است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش قیمت ها، دهک های درآمدی تغییر یافت از این رو کمیته امداد با مشارکت های مردمی تاکنون 14 میلیارد تومان به نیازمندان غیر مددجو هزینه کرده است.

دبیر شورای زکات استان گفت: در سال 95 ، 60 درصد بودجه کمیته امداد دولتی و 40 درصد آن از محل مشارکت های مردمی بود که امسال 29 درصد بودجه دولتی و 71 درصد مشارکت مردمی شده است و نقش مردم برای حمایت نیازمندان آبرومند جامعه بیشتر شده و این مطلوب این نهاد انقلابی است.

در این جلسه اعضای شورای زکات استان هم از آخرین اقدامات خود در راستای فرهنگ سازی و دریافت زکات گزارش دادند و طرح واره های شورای زکات استان هم رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار