جلسه همفکری کرونایی نمایندگان تبریز با نمایندگان شهری
نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت با اشاره به موضوعات مطرح شده در خصوص بحران ایجاد شده توسط کرونا گفت: تاکیدات دوتن از اعضای شورا بسیار به جا بود بجای تصمیمات ستاد ملی کرونا باید تصماتی برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ شود.
کد خبر: ۹۱۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 08 November 2020

به گزارش گزارش تابناک تبریز ازشورای اسلامی شهر تبریز، علی آجودان زاده افزود: امروز آمار فوتی های رسمی ما در تبریز۴۰ نفر شده است که این موضوع اگر همین روند باشد طبیعتاً تمام خانواده ها به این ویروس مبتلا خواهند شد.
وی افزود: فوتی معمولی که روزانه ۱۸ نفر بوده به ۴۰نفر تبدیل شده در واقع فوتی های کرونایی در شهر ما بیش از پیش شده و این آمار بیش از ۷۰نفر می تواند باشد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت:باید برای پیشگیری از آن اقدامات جدی تری ترتیب داده شود.
علی آجودان زاده اظهار داشت: از استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی خواستار اتخاذ تمهیدات برای مقابله بیش از پیش با کرونا هستیم.

روح الله متفکر آزاد اظهار داشت: در دنیا در خصوص بیماری های ‌پاندمی تصمیمات ستاد بسیار قابل ارزش است، ما می خواهیم سریعاً در این مورد اقداماتی صورت گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: نگرانی اعضای شورا در خصوص ویروس کرونا به جا بوده و باید برای این موضوع تصمیمات مهمی اتخاذ شود.

سونیا اندیش گفت: تا زمانی که فعالیت اتوبوس و مترو تایم مشخصی ندارد و بازار به فعالیت خود به صورت مستمر ادامه می دهد طبیعتاً مشکلات حل نخواهد شد
عضو شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: تا زمانی که موضوع اکسیژن دستگاه های تنفس حل نشود همچنان شاهد معضلات خواهیم بود.
وی تاکید کرد: از بهمن ماه سال گذشته موضوع کرونا مطرح شده است و موضوع تازه ای نیست که مشکلات تازه در این خصوص مطرح میکنید.

متفکر آزاد گفت: شرکتی که شارژ کپسول های اکسیژن را عهده دار است ظاهراً با مشکل مواجه شده که این موضوع نیز در حال پیگیری و حل و فصل است.

دبیری نیز اضافه کرد: کپسول های اکسیژن توسط شرکت به دلیل افزایش قیمت شارژ نمیشد.
وی افزود: اگر اکسیژن به موقع نرسد طبیعتاً بیماران با مشکل مواجه خواهندشد و در نهایت جان خود را از دست خواهند داد و این موضوع بسیار خطرناک است و باید به صورت جدی پیگیری شود.

عبداله تقی پور گفت: تبریز در حالت فوق حاد کرونایی است آمار متولیان باید یک چهلم کشوری باشد که اینک یک دهم است و این موضوع بسیار نگران کننده است
وی افزود: باید یک تصمیم محلی برای حل مشکل گرفته شود و اگر حامی تصمیمم ستاد کشوری باشید طبیعتاً فاجعه هایی را در شهر شاهد خواهیم بود.

اندیش گفت: با این مشکلات کادر درمان بدون چاره مانده اند و اینک هم با مشکلات بیماران و هم تجهیزات دست و پنجه نرم می کند با وجود این مشکلات کادر درمان بدون چاره اند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار