ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری بخشی از شخصیت و مرام کاندیدا را به خوبی معرفی می نماید. انتخاب رئیس ستاد انتخابات ، جزو اقدامات استراتژیک یک کاندیدا محسوب می گردد که واجد عالی ترین معانی سیاسی است.
کد خبر: ۹۷۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 13 June 2021

دکتر محسن رضائی با انتخاب دکتر سید احمد موسوی ، پیام مهمی را به افکار عمومی منتلق کرده است. اما بهتر است کمی با شخصیت دکتر موسوی آشنا شویم .
سید احمد موسوی متولد منطقه سرخاب تبریز است. وی با سن 17 سال جزو محافظین شهید مدنی نخستین شهید محراب بود.با آغاز جنگ تحمیلی ، وی با همراهی رزمندگان آذربایجانی گردان خط شکن شهید مدنی را تشکیل و فرماندهی می کند. فرماندهی گردان در عملیات رمضان و بعدها معاونت شهید والامقام مهدی باکری در لشکر پرافتخار عاشورا از جمله افتخارات اوست. دکتر موسوی ، جانباز پرافتخار اسلام، فرزند سهند و ساوالان و همرزم دلاورمردان لشکر عاشورا، بعد از اتمام جنگ به عرصه علم روی آورده و بعنوان جراح فوق تخصص ، ضمن فرماندهی بهداری شمالغرب و بعدها بهداری کل سپاه ، نقش بی بدیلی در توسعه زیرساخت های بهداشتی سپاه ایفا میکند. خدمات وی به سپاه خلاصه نمیشود و در فرماندهی بیمارستان وریاست دانشگاه بقیه الله و دبیرکلی هلال احمر کشور منشا خدمات ارزشمندی میشود.
دکتر موسوی شخصیتی علمی ، ساده زیست و فسادستیز است که زندگی شخصی و شغلی او اثبات این مدعاست. آقا محسن با انتخاب دکتر موسوی از دیار آذربایجان ، نشان داد که علقه و علاقه ای که با آقا مهدی به آذربایجان پیدا کرده است تداوم دارد. او یادگاران دفاع از جغرافیای ایران را همیشه عزیز داشته و با عزمی راسخ برای دفاع از معیشت و امنیت خود را مهیا کرده است . این انتخاب مانند شعار فدرالیسم او ، نشان از آن دارد که آقا محسن فصل جدیدی برای نگاه ویژه به حاشیه های جغرافیایی ایران و اقوام عزیز اعم از ترک و لر و کرد و عرب و بلوچ دارد . اقوامی که برای دفاع از ایران اسلامی هزینه های زیادی داده اند اما سیستم متمرکز اداری کشور ، انها را از مواهب انقلاب کم برخوردار نموده است.
قطعا این علقه علاقه از سوی مردم آذربایجان فراموش نخواهد شد.

غلامرضا منصوری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :